About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Sunday, May 3, 2009

TAK SENGAJA

Salam uols,
Jumaat ari tu 1 mei aku tak kemana-mana sebab ari sabtu kami sekeluarga dah janji nak ke A'Famosa, bawa anak2 mandi. Tunggu n3 yang akan datang ok.

Petang tu sedang aku kalut dok jahit, tiba2 adik aku tepon ajak pegi beli ubat bersalin plak, kat warta bangi sana. Aku pun on jerlah, siap2 dah jam 4 baru gerak. Janji jumpa kat sana.

Sampai kat sana, batang hidung pun tak nampak lagi. Aku pun naik ajelah kat tingkat atas, sambil2 tunggu tu nengok kain baju dululah.

Belek punya belek, nengok punya nengok tak pasal2 tersangkut 2 helai ni ha. Baik takyah ajak aku datang sini, buat habis duit jer. Mula2 ambik satu, lepas tu ambik satu lagi, gatal sungguh tangan aku ni.

layan aje ya, pilihan aku kali ni yang coklat2 plak.




Lepas beli baju tu semua, turun beli ubat bersalin adik aku pulak. Aku syorkan dia beli yang Leesa formula sebab aku pun guna ubat nilah dulu ok juga, nak promote sikit. Ampun ya tuan punya ubat ni.

Selesai beli2 semua aku pun balik ajelah, bawa baju baru dengan gembiranya, lalalalala. Dalam hati dah rancang bolehlah aku pakai esok, yahooooooo...

6 comments:

  1. i like the 1st 1..waa dulu pn mse study ukm slalu g warta..hhehe:p

    ReplyDelete
  2. cantik lah yang hitam putih tue, akak pun terberkenan he..he..sal dalam seminggu dua ni akak gi lah sana ambik langsir, agak bz sikit sekarang ni. Nanti nak gi akak bgtau yer

    ReplyDelete
  3. ooooo akak shopping gak ekkk?hihi

    ReplyDelete
  4. sy pn klu dh npk coklat tu kabur mata tgk kaler lain

    ReplyDelete
  5. best ler dpt baju baru..suar baru tak der ker?

    ReplyDelete