About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Wednesday, August 11, 2010

SALAM RAMADHAN

Salam,

Sempena bulan ramadhan yang mulia ini ingin aku ucapkan selamat berpuasa kepada semua kawan2 dialam maya ini, kepada follower2 tersayang dan kepada sesiapa saja yang membaca entry ini, diharap pada bulan ini dan bulan2 seterusnya kita semua sentiasa berada dibawah lindungan dan limpah kurnianya.

Syukurlah kita semua diberi peluang lagi menyambut ramadhan pada tahun ini, jadi gunakanlah kesempatan itu dengan sebaik-baiknya, tahun depan belum tentu kita diberi peluang lagi atau tidak, hanya Allah yang maha mengetahui segalanya.

Salam ramadhan almubarak untuk semua dan selamat berpuasa dari kami sekeluarga.

Daaaaaaaa......................

Sunday, August 1, 2010

FAMILY DAY JPNT

Salam alls,

Rindunyaaaaaaaaaaaaaa.............................dah lama tak update blog, manyak keje wehh............ luangkan masa jap arini melepaskan rindu pada kawan2 semua. Ada ker yang rindu kat aii ni, hi hi........kalau rindu selalulah jengok2 aii kat fb ya, aii sentiasa ada kat sana dengan cerita2 terbaru dan terhangat, chehhh........

Saje nak tepek gambar2 yang disnap pada hari keluarga jpnt baru2 ni, tepek sikit jew malas tahap gaban nak uploud gambar.

Layannnnn........


Sedang menikmati makan malam, menu malam tu memang marbeles dihidangkan dengan makanan laut dengan sosnya wallaaaaa.......syiokkkkkkk habis........malas nak tunjuk kot ada yang meleleh la pulakkk.....hahahahah.....................


Tempat penginapan kami sekeluarga, Azimos challet memang berpatutan la jugak......walaupun kecik ada bilik tidur,dapur dan ruang tamu, semua lengkap.


Sedang menunggu cabutan bertuah tapi tak bertuah punnnn...........masa ni jam dah 12:30 mlm, semangat sungguh sampai tertidur anak2, keletihan lah tu........masa ni memang aii rasa dah nak cabutt, dah sakit segala urat saraf aii ni, dah lah letih dan mengantuk tahap gaban, sejuk pulak tu, balik tidur lagi best kannnn.........


Aii yang kesejukkan bergambar bersama kawan lama yang kat besut dulu, kak rah ni lah yang selalu tolong aii dulu masa anak kecik2, sekarang anak2 dah besar pun ia anggap macam cucu sendiri.

Daaaaaaaaaaaaaaaa..........................