About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Friday, May 29, 2009

SKETSA PAGI JUMAAT

Salam semua,

Hari ni aku rasa ok sikit, jadi dapatlah aku bersama kowang semua di hari jumaat yang indah ini. N3 aku kali ini mengisahkan Aying yang sedang berleter memarahi seekor tikus, yang sebenarnya tak ada pun tikus kat situ saje je, sebab selalunya kalau dia nak main benda2 yang merbahaya aku sembunyikan dan aku cakap tikus yang ambik, jadi kalau mainannya hilang ke apa ke selalu dia marahkan tikus, ha ha..............

Masa ni che Abang aku yang rakam, dia tahu babanya tengah rakam tu tapi saje nak berlakon kononnya, pandai sungguh anak mama ni berlakon ya.....besar esok jangan jadi pelakon udah........mama tak sukeee....

Aku masa tu tengah gelak guling mendengar leteran Aying yang ntah apa2 tu, memang mulut Aying ni mengalahkan mak nenek, bila bercakap tak reti nak berhenti.

Jom saksikan sketsa ni ok, jangan gelak........layannnnnnnnnnnnnnnnnnn......

video

Aku tak tahu kowang paham ke tak ya, sebab dia berleter dalam versi kelate + kl, tu yang buat aku gelak bagai nak rak sakit perut ni ha. Kowang perasan tak masih lagi dengan baju bola dia tu tak jemu2, hurmmm.....

Ok aku lunch dulu ya......

4 comments:

  1. klu ayin jd pelakon mama leh jd pengurus

    ReplyDelete
  2. aying.. aying.. mmg kau penyeri rumah nak

    ReplyDelete
  3. haaaha..aying aying..lawak btol..keletah:p

    ReplyDelete
  4. Salam keibuan cemerlang.Tahniah.Sangat kreatif.

    ReplyDelete