About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Thursday, May 21, 2009

SHOPPING BARANG DAPUR

Malam tadi aku ke jusco niat nak beli mandian dan ubat gigi jerk, bila dah sampai kat sana lain pulak jadiknya. Nilah peel aku bila dah berada kat tempat camni, memang takleh nak diubah sikap ni, tangan ni gatallllll................... je nak ambik itu ini, hishhhhhhhhhhhhhh...........masa bayar barulah insaf tapi kejap jerk, lepas tu buat pulak.

Tengoklah si cilik tu suke benor dia tolak troli tu, aku pegang pun dia marah. Bukannya boleh dok diam kat dalam tu, menyebuk dengan dia je kalau nak cepat memang hangin dengan si Aying ni, tak bagi melalak2 pulak. Suka hatilah Aying asal tak berlari2 kat tempat lain sudah.......

Layan jerklah, tengok tu troli lebih tinggi dari dia, ha ha ha.............cuba bayangkan dia berjalan dengan kaki camtu.




Rehat kejaplah, penat weh tolak benda ni, berat jugak rupanya. Apalah mama nih ambik banyak sangat, kemana pulak mama nih tak habis2 lagi ker........Aying letih dah ni.


Nasib baik mama cepat, Aying tak larat dah ni . Lepas bayar segala aku pun terus balik, jusco pun dah nak tutup, aku ingat dia dah penat rupanya belum lagi, di tolaknya lagi troli tu sampai kat luar, Aying2 rajin sungguh anak mama ni.

Belum pun masuk keta dah mintak papat(susu badan) adoiiiiiiiiiiiiiila buat malu mama jerk, sabar ya sayang.....papat kat rumah ya......sampai je kat rumah tak menyempat2.

8 comments:

  1. Wah msih susu bdn lagii ye kak..bgusnyaa..msa sya dulu 3bln jer Qaseh dh tknak..lgpun susu bdn tk byk sgt..cmne leh dia sbut papat yea kak..hehe aying aying..so kiut

    ReplyDelete
  2. kalo papat lagi mmg xleh tinggal la lo nk kemana.

    ReplyDelete
  3. sy pn ade peel mcm akak
    dlm list lain..yg dlm troli lain
    tu my hubby salu bising

    ReplyDelete
  4. aying penat tolak troli...hehehehhe

    ReplyDelete
  5. bebudak mmg cam tu...mesti aja nak tolak troli...susah2 sgt daku masukkan semua anak2ku dlm troli...biar aku yg tolak...lega rsnya

    ReplyDelete
  6. waa 1st time dgr perkataan papat nih..bahasa ape ni kak sal..

    ReplyDelete