About Me

My Photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Monday, May 18, 2009

LANGSIR BARU AKU LA.. LA.. LA.. LA........

Salam uols,
Seperti yang telah aku janji dengan kowang semua, nak tepek langsir baru aku kan......inilah hasilnya ya.....setelah seminggu bertungkus lumus, maka siaplah langsir aku nih. Tak sia2 aku
bersengkang mata dok menjahit malam2 semata-mata nak siapkan benda ni.

Layan aje ya.....patern tu aku reka sendiri tau......




Tolong abaikan model kat belakang tu ya....masa tu aku tengah tahan gelak sebab langsir tu berat sangat,adeehhh...ish ish ish....nengoklah anak sulung aku tu, dah besau dia dari aku.

Yang kat atas tu untuk tingkap 4 panel, kedua2 langsir ni untuk rumah aku kat kelate sebab dah lama aku tak tukar langsir rumah sana, semenjak mula siap dulu lagi. Cuti sekolah ni aku balik, yahoooo.....tapi minggu kedua, minggu pertama ada hal pulak. Aku rasa tak sabar2 nak balik kampung, dah lama aku tak balik tau........rindu ngan mak, ayah, adik beradik aku.

Lari tajuk plak, apa aku merapu nih. Nantilah aku buat n3 lain plak bila siap pasang nanti ya, disamping tu kowang boleh nengok dengan lebih dekat rumah aku kat sana okey.


Daaaaaaaaaaaaa........

14 comments:

  1. ciutnye patent baru langsir kak sal. dah siap pasang nnt n3 lg k

    ReplyDelete
  2. FRB,
    Ok, dah tentu sekali,tunggu ya...
    Tuan punya dah tak sabor nak balik dok umah sendiri,seminggu pun jadiklah.....

    ReplyDelete
  3. Cantik patern baru nih sal....bila dah pasang anti mesti lagi cantik kan..

    ReplyDelete
  4. berseri yer umah akak nanti...

    ReplyDelete
  5. adoii kak sgt2 cantikk ok.... rumah cantik langsir cantik wallah...
    kreatip tul akak.....

    ReplyDelete
  6. wow cantiknya....kreatif btol...bestnyerrrr tgk

    ReplyDelete
  7. waaaa tanteknye kak sal..umah kak sal msti berseri2 nih...

    ReplyDelete
  8. cantinya kak langsir tuuuuuuuuu
    kalo nak tempah ni baper erk??? hehehehe

    ReplyDelete
  9. K tie,
    Alaa.....k tie punya pun apa kurangnya.... tukang jahit sama katakan...

    ReplyDelete
  10. comey sugoh langsir kak sal.. kreatif nya kak..

    ReplyDelete
  11. fuyooo!!!cantiknya....mcm dh nk raya je rasany...pasang lnsir baru segala..:D

    ReplyDelete
  12. Cantiknyaaaaa Kak Sal..memg d lahirkan bseni laa akak nie kan..Marvelesss..

    ReplyDelete
  13. nak tempah langsir raya boleh???HE....:D

    ReplyDelete