About Me

My Photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Monday, April 27, 2009

LANGSIR RAYA KAK LELA

Salam uols,
Seperti yang telah di janjikan pada n3 yang lepas dan untuk tatapan tuan punya langsir ni, maka hari ini aku usahakan juga tepek langsir ni kat sini. Sorry ya kak lela.

Taraaaaaaaaaaaaaaa........,
Itu kepalanya aje ya.....badannya kain berbunga digabungkan dengan yang kosong tu, purple ke biru-biruan, cantik sekali. Sorry ya, warna dah ok tapi gambar ada kureng sikit. Yang kat bawah ni untuk slidding.




Yang atas tu plak untuk tingkap, warna ada silau sikit. Patern yang ini aku buat lain sikit supaya nampak kelainannya. Untuk kak lela, langsir dah nak siap dah ni.....harap akak berpuas hati, hi hi... kalau nak datang bagitaulah ya.......

Oklah nantikan patern langsir yang tukang jahit punya plak ya.......Daaaaa.....

10 comments:

  1. wah !!langsir baru kak lela dah siap ye...cantik2, em berseri2lah umah klela nanti ye sal...hihi.Sibuk buat langsir sampai tak sempat balas mesej kaktie ekk...

    ReplyDelete
  2. wah...tak sabar nak gantung langsir baru ni, rasanya tak sempat nak tunggu raya ler jawabnya.

    ReplyDelete
  3. Atty,cantik ya...time kasih..

    k.tie, ye la berseri2lah nanti,he he..takdan nak tengok tepon sibuk dok jahit.

    kak lela,amboi tak sabar2 nak gantung ya...kalau rasa takleh tidoq tu,datang ambiklah ya,he he..

    ReplyDelete
  4. wah sunguh cantik n kemas jer jahitan akak....

    kak yg gamabr 1st tu sapa yg pegang langsir tu... huuhuhuhhh

    ReplyDelete
  5. waa kak sal..tanteknye langsir..kemas je kak sal jahit...erkkk camne gambo yg 1st tu eh..langsir tu xdipegang oleh sesape??ekek..tahpape soklan:p

    ReplyDelete
  6. wah.. so nice la kak, sok2 klu kita ada umah sendri nak tempah ngan akak la.. buat langsir umah kita.. blh ya kak

    ReplyDelete
  7. uiks..akak pandai jahit langsir ke?
    pasni nak tempah suh akak jahitkan leh? ihiks..

    ReplyDelete
  8. cantik ya linn,makasih....nak tahu sape pegang tu,hantuuuuuu......larikkkkkkkkkssss...

    [-suzie-],makasih .... ya ker,nak tempah boleh le...ada orang pegang tu,tak nampak pendek umor,hahahaha...

    cutemiut,makasih...boleh sangat2 rumah dah buat ke belum,hi hi...

    ena,boleh aja....datang le...

    ReplyDelete
  9. frb pun berkenan jgak patern langsir tu

    ReplyDelete