About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Friday, April 10, 2009

AKSI AYING PART 2



Inilah rupa ubat minda tu, bagus juga ubat ni... aku nampak Aying makin minat nak belajar, suka bertanya macam2, kadang2 tu aku rasa tak larat plak nak melayannya. Dia tak suka tidur, tengoklah gambar kat atas yang tak berbaju tu, masa tu jam dah 12.30 malam masih tak mahu tidur lagi, kalau aku ajak tidur, pandai dia menjawab "Aying nak wak keje nih". Dah aku nak buat camno lagiiiii...

Aku tak nak promote lebih2 nanti ape plak kata orang kan...lagi pun ari ni aku pening la...dari semalam lagi, malam tadi sampai tak boleh bangun dan buka mata, kenapa ntah....darah aku turun balik kottttt....

Sape2 yang nak tahu lebih lanjut tentang ubat ni silakan....http://www.adiputra.com.my/.

Oklah aku nak rehat kejap.

5 comments:

  1. bagus le kan ubat tu..jap nak terjah..

    ReplyDelete
  2. oh ni ke.. emmm satu kotak RM 40.. blh la kan.. utk budak2 cam mirul tu blh ke kak.. klu kita nak beli.. blh order ngan akak tak..?

    ReplyDelete
  3. kv bagi danish ubat homoepati apa ek nama dia. Lupa lak. Tp dh lama habis, asyik lupa nak beli. Baca enrty kak sal baru teringat

    ReplyDelete
  4. makin pening la k sal layan kerenah aying jap agi....ligak dia pada mak nyer nati

    ReplyDelete