About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Sunday, April 19, 2009

BERANGAN JADI MODEL

N3 aku kali ni nak cerita tentang fesyen plak, almaklumlah beberapa bulan lagi dah nak raya plak kan.... sape2 yang bersemangat tu dah bolehlah nak berkira2 beli kain buat baju raya nanti.

Aku???aku biasanya dalam bulan 6 ni, insyaallah aku akan belilah kain2 untuk dibuat baju raya kami sekeluarga, seperti baju melayu che abang, anak2 lelaki dan baju kurung untuk aku serta anak2 dara aku, akan aku siapkan terlebih dahulu yang lain2 tu aku beli dalam bulan puasa nanti.

Bukan apa, tujuan aku supaya tak kelam kabut nak siapkan yang pelanggan aku nanti.

Eh eh..... lari tajuk plak, layan gambar kat bawah ok....






Ketiga2 fesyen baju yang kat atas tu sesuai di pakai dengan dress labuh ataupun seluar panjang. Ini sebenarnya baju pelanggan2 aku, tu yang nampak besor skit tang bahu.




Aku harap korang jangan termuntah melihat model tu yaa.....keh keh keh....kepala tak diluluskan sebab tak pakai tudung. Itulah antara baju2 yang aku jahit, tak kuasa nak tepek banyak2.

Kebanyakkan pelanggan2 aku, kalau soal fesyen dia serah je pada aku nak buat macammana pun, selama ni diorang suka dengan apa yang aku buat. Setiap fesyen baju yang aku jahit, aku suka buat perubahan pada lengan dan leher baju, seperti fesyen yang kat atas tu.

Sape2 yang berminat nak menempah hubungi aku ya....no -013 7174422. Daaaaaaa.......

4 comments:

  1. waaa pndainya u jahit baju...1st three design tu cantek la..nak tempah bole? utk raya ni..bole ke? u dok area mane?

    ReplyDelete
  2. wah..itulah design kegemaran saya tp tak pernah menjadi pasal tukang jahit slalu buat ketat huhu..

    cantiklah..melaka kat ne ek? nanti leh pegi rumah kalau dekatlah hehe..

    ReplyDelete
  3. beraye sakan la thn ni. frb pun minat gak fesyen tu kak. tp ssh la nk tmph dgn akk jauh punye pasal

    ReplyDelete
  4. alaaaaaa kiter tak merasa nak pakai baju raya... huwaaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete