About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Monday, April 6, 2009

KENANGAN DI AIR TERJUN CHAMANG

Pertama sekali aku nak ucapkan berbanyak terima kasih kepada kak tie sekeluarga kerana bersusah payah menyediakan makanan untuk kami menjamu selera di tempat perkelahan ini. seronok bila dapat berkumpul ramai2 macam ni, tak puas rasanya kerana tak dapat mandi, sebenarnya aku teringin nak mandi tapi lupa nak bawa bikini plak, ekekekeeee...

Anak2 bukan main lagi seronok, maklumlah aku jarang bawa mereka ke tempat air terjun ni, bukan apa.....tempat macam ni sangat bahaya kan, lagipun bebudak ramai ni susah nak dikawal. Sakit tekak aku terpekik-pekik, bebudak ni bukan dia dengar pun, tambah2 bila dah datang tempat air macam ni.

Layan gambar kat sana ok.....


















Kezutan buat kak Tie dan Abe Kiman......jangan mareee yeeee.....

video

4 comments:

  1. wah sonoknyer kak pergi berjimba camnie.... hehhehehehe..... akak dah jumpa kak tie yer... linn ni ntah bilalah dpt jumpa kak tie...

    hamboi siap ada aksi terbang ha... heheeheh husben kak tie yerk... dia keseronokan dpt main air lah tu...

    lawanya kak sal... kecik molek jer ha

    ReplyDelete
  2. akak tak jebus skali ker? basah sikit2 je tu..
    sronoknya skali skala dpt pinic rmai2 ek

    ReplyDelete
  3. Maaf tak dapat ikut serta. Ruginya..

    ReplyDelete