About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Wednesday, April 22, 2009

HADIAH BESDAY KU

Tepat jam 12 malam tadi genaplah usia aku yang ke- 36 tahun. Semoga kehidupan aku diberkati selalu hendaknya, insyaallah.

kek yang kat bawah tu che abang aku yang belikan tau....thanks abang, selama aku hidup bersamanya, abang tak pernah lupa tarikh2 penting itu, untuk aku dan anak2.Che abang selalu suprisekan kami.

Jom makan kek, sedap tau......kat dalam tu ada aiskrim lagi. Aku potong kek tu jam 12 malam tadi, semua anak2 aku tunggu untuk meraikannya dan bagi hadiah untuk aku, terharu tau....tak dapat nak diucapkan dengan kata2. Untuk anak2 ku dan abang, mama sayang kalian semua lebih dari segala-galanya.


Haaa......yang kat bawah tu adalah suprise yang ke-2 untuk aku, saat nilah yang selalu aku tunggu2, dengan muka tak malu. Thanks sekali lagi untuk abang, muaaahhh.......cayang abang. terima kasih daun keladi, lain kali nak lagi......Pemberian mu tahun ni dan tahun2 yang sebelumnya sentiasa berada di hati ku selamanya, akan aku simpan sebagai kenangan yang terindah buat kita.



Kalau tak nampak, ni ha......aku zoom dekat lagi, huruf s tu sebab nama aku salmah le.


Haa.....ada satu lagi rupanya, yang ini baru dapat pagi tadi siap letak gambar aku lagi tu, macam tau-tau yang aku suka frame tu. che abang beli kat lovely lace yang aku selalu pegi tu le.


Eh eh ada lagi, yang kat bawah ni pulak hadiah dari anak2 aku. Thanks anak2ku .....mama sayaaaaaaangg kamu semua, selalu ingat besday mama. Walau kecil mana pun pemberian mu, mama akan ingat sampai bila2 sayang.



Untuk abang dan anak2 ku, mama terharu sangat2 dengan ingatan kalian pada mama. Sekali lagi mama nak ucapkan terima kasih tak terhingga untuk kalian semua, tanpa kalian siapalah mama di dunia yang fana ini. Daaaa.....

12 comments:

  1. hepi bestday kak sal..moga ceria selalu...bestnya poh kong tu...

    ReplyDelete
  2. selamat hari jadi sal..semoga pnjg umo murah rezeki selalu..

    sal tua sethun je dr atty..atty lagi 2 minggu 35thn..

    ReplyDelete
  3. waaa bestnye hadiah..dpt rantai poh kong..kek tu pn tantek n sedap ler nmpk..ekekek:D

    aahkn kak..kecik2 pn tp sgt bermakna..ingtan tu yg penting:)
    hepi besday kak:)

    ReplyDelete
  4. wah romantik tul che abang kak sal. kita ni org pompuan mmg suka hadiah ek. hepy besday kak!

    ReplyDelete
  5. wah.. so nice la kak.. romantik hubby akak ya.. siap dpt rantai tu..

    ReplyDelete
  6. Happ bestday ye...bestnya dia dapat adiah.apa pun moga ceria selalu...

    ReplyDelete
  7. epi besday sis!!!...moga pnjng umur...murah rezeki&happy selalu...:D

    ReplyDelete
  8. vavavava
    banyaknye pezen akak dapat...
    ni rasa nak berbaik ngan hubby akak ni ekekeke..

    ReplyDelete
  9. Hepi Bestday Kak Sal..mga d pnjangkn umur..d limpahkan rezeki serta bahagia hingga hujung nyawa bsama hubby tsayang dn ank2 yg comel..

    ReplyDelete
  10. hepi besday.
    Wah3x best nya hadiah
    eh, lupa nak ckp moga pjg umur dimurahkan rezeki dan bahagia sokmo

    ReplyDelete
  11. hepi besday k sal!!!!
    wah besaunya rantai tu. dah tu dapat lak kek aiskrim. ni yang jeles nih. lambat pulak besday ai nih!

    ReplyDelete