About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Tuesday, April 28, 2009

DI LANDA MEROYAN

video

Korang tengok kucing tu, haaa........itulah gambaran yang sebenar aku hari ni, meroyan gile, sepi lak tu, baik layan piano tu untuk mengubat sepi yang melanda ni.

Semalam che abang aku ke mersing tempat dia kerja dululah, ada urusan yang belum selesai lagi makanya terpaksalah kesana.

Jadi....haruslah tinggalkan aku sehari dua ni, uwaaaaaaaaaa...nak ikuttttttttt.....kalau anak2 tak bersekolah dah semestinya aku ikut, rindu member2 kat sana tu.

Pagi tadi abang tepon aku, dia cakap kat tepi laut mersing ada karnival plak, hurmmmmm .....makin meroyanlah aku, kalau dulu.....ada karnival kat tepi laut tu, hari2 aku pegi lepak kat situ sambil cuci2 mata.

Asal je che abang balik keje, aku ajak kesana. Tak pegi petang aku pegi malam, itulah macam takde muka orang lain dah kat situ. Agaknya si penjual dah muak nengok muka aku ni.

Tiap kali pegi, mesti ada yang aku bawa balik, baju tu sudah semestinyalah tak boleh nak tahan nafsu aku ni kalau nengok baju cantik2. Takpe tukang bayar ada kat belakang tu, ekekekeke....

Terasa rindu plak, dah lama tak kesana. Sebenarnya aku jeles tau ......dengan che abang aku tu, sebab aku takleh ikut, mana aciii......aku nak juga jumpa member lama aku kat sana tu.....hu hu hu......Bang, balik jangan lupo beli kerepek kat air hitam yo.....yang pedas,yang masin,yang manis bla bla bla......pesanan orang tak puas hati.

Daaaaaaaaa......

9 comments:

  1. Kena tinggal ye....hurm. Takpe2 kucing yang kesepian tu kan ada.ekeke.Kerepek pedas....sedap tu...

    ReplyDelete
  2. la siannya./.sabo ye kak..amboih kemain lagi order pelbagai jenis kerepek..hehheh:p

    ReplyDelete
  3. alahai ciannyer dier....

    kak linpun suka gak kerepek air hitam..kalu adik linn balik kg.... harus berkilo mengirim..haahhhh

    ReplyDelete
  4. lor gitu plak ya kak.. heh..heh..heh.. sempat lagi tu duk kirim..

    ReplyDelete
  5. i lurrrrve pantai.....!!!
    eleh, k sal tu bukannya suka pantai, tu alasan je. sebenornya nak gi memborong kain baju kat karnival tuh, kan? bijak bijak.

    ReplyDelete
  6. kesian pulak kak sal. Kalo kv pun harus meroyan sama. Hehe

    ReplyDelete
  7. huhu..sabar je lah..kalau saya pn cm tu gak kot..hehe..
    kak sal, esk saya blk kelate..kak bilo plok balik?

    ReplyDelete
  8. kak sal.. agaknya che abg akak tu teringat kata org "sayang isteri tinggal-tinggalkan".. tu yg dia tggal akk tu kot. sekali sekala berjauhan kan bleh rindu-rinduan

    ReplyDelete