About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Tuesday, April 21, 2009

HOBI YANG SAMA ANAK DAN BAPA


Salam semua,

Hari ni aku nak cerita kisah dua beranak ni plak, tengoklah gambar yang kat atas tu, bukan main lagi ya.....mainan barulah katakan....sebenarnya bukan anak yang nak, bapa yang lebih2 plak.

Aku tak boleh cakap apa dah, memang itu hobi mereka berdua, lagipun kalau aku beli apa pun che abang tak pernah halang, takkan aku pandai2 plak nak halang kemahuan dia.....ekekekeeee, tak adil plak kan....

Hari sabtu lepas aku ke warta bangi tujuannya nak beli baju PRS anak aku je, jadi sambil jalan2 cuci mata tu, aku shopping hiasan inglish style yang aku tepek kat n3 yang lepas tu.

Balik rumah tak sabar2 nak gantung, malam tu juga aku buat keje mengubah kedudukkan hiasan dinding tu, macam tulah perangai aku, tak menyempat2.

Bila dah selesai, ada plak tempat kosong sebelah cermin tu, aku pikir kalau beli 2 baru ngam kiri kanan, jadi hari ahad aku pujuk che abang pegi lagi tempat tu, nasib baik dia ikut kemahuan bini yang mengades ni, cayang abang...sape tak sayang bini ooiiiiii...

Dah sampai kat sana aku pun terus ke tempat tu, che abang aku masuk tempat barang2 mainan. nampak pulak helikopter tu haa.....boleh naik tinggi tau....

Anak aku apa lagi, buat hal lah nakkan benda tu. che abang aku cakap takpelah dia pun minat juga, bolehlah main sama2. kalau macam tu udah....

Sampai je kat rumah, terus je kat laman main benda tu. ish ish ish......bapak yang terlebih main plak, si anak nengokkkkkk.....jer, cian ko eam....nasib la....kelakor.

3 comments:

  1. orang kata bapa borek anak rintik he..he..betullah peribahasa tue

    ReplyDelete
  2. askum...
    salam perkenalan dari ira...
    lepas nie leh le jadik member blogged lak kite...leh kan???

    nanti view la blogged ira yer...
    ira82.blogspot.com...

    daa..
    askum...

    ReplyDelete
  3. haahhaaa...nasib la kak...

    jap agi sy pulak jadik mcm akak. papa Qimi pun duk sebut2 nk beli bendaalah tu...

    ReplyDelete