About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Wednesday, April 1, 2009

APRIL DATANG LAGI

Hari ni 1 hb april, masuk aje bulan april hati aku jadi bercelaru, resah , tapi dalam resah tu, gembira pun ada. Nak tahu kenapa?????

Haa....bulan nilah aku dilahirkan ke dunia ni, haribulan ???? nanti2lah aku cerita kemudian ya...yang pastinya bulan april genaplah usia aku yang ke.....risau plak, dah tua rupanya...

Sebut pasal tua ni, takut plak, bukan takut apa....sesekali terfikir juga dah cukupkah amalan aku selama ni. panggg!!!!!!!! untuk diri sendiri yang selalu syok muda, berjiwa muda, sampai pakaian pun nak ikut orang muda, ish ish ish......nak buat camno kan....apolah aku nih.....

Yang gembira plak, apalagi...nak tunggu hadiah dari che abang tersayanglah..... walaupun kecik dan murah, aku tak kesah....aku terima seadanya. Tahun ni dapat apa plak ya...tunggu......

Gambar dibawah tu, saja je....nak memceriakan suasana ajer....

Mama bersama Aying

4 comments:

  1. linnn nak ucap awal2 hepi besday to you..... ala kak umur jer tua..tapi akak maintain vogue okey... apa rahsia..kasi sikit..

    ReplyDelete
  2. oh akak pun bulan april ke.. sama la ngan budak bulat mirul tu..blh celebrate sesama

    ReplyDelete
  3. Ala....awal sangatlah linn, betul ke maintain....bila nak jumpa ya,akak belanja.

    Cutemiut,ya ke...berapa haribulan tu,akak 22 april.

    ReplyDelete
  4. Wah kita lahir bln yg sma laa kak..Hepi becoming brthday..

    ReplyDelete