About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Wednesday, July 29, 2009

AYING DAN BABY

Salam,

Ini dia baby yang aku cakapkan semalam tu Umair namanya, sebenarnya Umair ni sepupu Aying, jangan salah sangka pulak yer......aku buat masa ni belum terfikir lagi nak bagi adik pada Aying tu, ekekekekkkk..........

Sebenarnya adik aku mintak tolong jaga Umair ni 2 hari jerk sementara antar kat pengasuhnya.
sukee sangatlah Aying, nak riba babylah nak buailah macam2. Tapi kalau baby tidur dia sukee cakap kuat2 dan selalu usik baby dalam buai sampai baby pun tak lena nak tidur, naik geram aku dengan dak Aying ni, kalau aku marah makinlah menjadi2, dia dengki sebenarnya sebab aku tak sempat nak urus dia macam selalu.

Layan gambar Aying dengan baby Umair yang cumel tu......................







Hari ni Umair kat rumah pengasuhnya, tak tahulah macammana maklumlah dok dengan orangkan........harap Umair dapat pengasuh yang baik dan kasih pada kanak2.

Fikiran aku hari ni pun dok teringatkan dak Umair tu, terdengar2 bunyi suaranya merengek2 nak susu, ish ish.............aku pulak yang melebih2, entah camno dengan ibunya sendiri........begitulah kalau ibu bekerja nak buat camnokan................

Aku jenis spesis yang tak berapa nak percaya kat orang jaga anak ni, nasib aku tak keje..... kalau keje maunya aku berenti semata-mata nak jaga anak, muehehehehhh.......

Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.........................

7 comments:

  1. Kesian aying nak adik tuuuuuu....... hahhahha

    ReplyDelete
  2. atie,
    Bagi Ammar dululah.....mama Aying tak puas melaram lagik nih....

    ReplyDelete
  3. aying ...leh jadi abang dah tuh

    ReplyDelete
  4. wah wah wah..ade tokoh jadi abang..sooooo..:p

    ReplyDelete
  5. Aik, macam kenal je.. Anak sape tuh? Hehe..

    ReplyDelete
  6. betul tu akak...nasib baik la anak2 saya ibu saya yg jaga...kalo hantar kat umah pengasuh...rasa cam risau le pulak...btw..aying nak adik tu akak...hehehe

    ReplyDelete
  7. baby tu pn cam suke main sama aying

    ReplyDelete