About Me

My Photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Wednesday, July 1, 2009

UBAT PENAT

Salam,

Dah berapa hari aku tak update yer........hari ini walaupun sibuk tapi aku curi2 masa kat sini, buring jugak asyik dok cium mesin jahit tu hari2, naik sakit badan aku nih.

Semalam aku keluar jap, niat nak beli majalah Anjung Seri tapi lain pulak jadiknya, haiiiiiyaaaaaaa..........
kalau dah nampak kat depan mata, makanya tak terkawal nafsu menghabiskan duit nih. Majalah tetap beli tapi yang tak tahannya benda2 sampingan yang tak terniat tu pun mesti ada.

Itulah aku, tabiat buruk ni payah nak kikis tau................nape.....lah. Ada tak sape2 yang boleh berubat penyakit ni, ekekekekkk...............

Layan jerk apa yang aku beli tu yer....................



Yang atas tu aku sukee............ boleh isi majalah ataupun bunga2 ya puan2 sekelian....



Atas ni pulak boleh isi burung, muahahahahhh..................banyak benor burungnya tuh. Senarnya aku nak hias bunga kat atas tu....bunganya lum beli lagik.

Ha ha...........yang ini paling aku sukeee.......boleh letak baby tau.....hi hi......



Dan yang akhir kat bawah ni pulak nak letak apa erkkk.............lantaklah, ambik ajerlah.......tu pun dah berapa kali si Aying ambik nak naik basikal katanya, nasib baik tak patah.



Mula2 bawa balik semalam, anak dara aku berebut nak buat hadiah katanya, no no no no..........takkan aku bagi punya......

Masa balik tu singgah beli duyan 6 biji, sampai kat rumah tak menyempat2 nak bedal duyan, lama dah tak makan, hari ni nak buat pulut duyan ala kelate pulak, kalau sempat aku tepek esok ok.....

Daaaaa..........................

14 comments:

  1. Kak Sall nnti dah hias bunga nya tunjuk tau dlm blog ni. Saya slalu la tgk benda2 alah yg kak sall beli ni..tringin la nk beli mslh dia tak kreatip inovatip..kang wat main je beskal tu. hehe

    ReplyDelete
  2. Amboiii sakan yea Kak Sal sempat lagiii mborong brg2 idaman yea hehe..nti dh deco tepek tau nk tgk msti cntikk hasilnya

    ReplyDelete
  3. samalah kita ni.. sampai kat kedai sure banyak pulak yg terbeli. bukan 1, bukan 2..lebih dari tu.. apa lagi kalau bawak duit byk..

    ReplyDelete
  4. fazemy,
    Oklah yang....bila free nanti akak hias yerkkk.....

    ReplyDelete
  5. Mama Qaseh,
    Kalau dah lihat depan mata camtulah.....Ya lah dik...akak tepeklah nanti yea.

    ReplyDelete
  6. Mata Hati,
    Hi hi.....jangan kata orang pompuan boros,laki pun ada gak.....tapi jarang2lah kan......

    ReplyDelete
  7. Emm...cantik2. kaktie suka tempat letak majalah tu.

    ReplyDelete
  8. huh...shopping dan rambang mata mmg penyakit tak der ubat.. penyakit tu bleh berjangkit yer tuan puan...terutama kpda pompuan yg mcm aku ni ha...

    ReplyDelete
  9. org kalu dh minat deco..baca buku pn sume jenis deco pnye..waa tantek itu trishaw..eh kete lembu kot:p

    ReplyDelete
  10. atie,
    Heh heh....cantik yer k tie,kalau nak boleh tolong belikan,hi hi....

    ReplyDelete
  11. SUZIE APAI,
    Ha ha....bagus2 dah berjangkit juge rupenya,eloklah tu.....ikut peel guru besau ni yerkk....

    ReplyDelete
  12. [-suziey-],
    begitulah dik.....kalau sebulan tak nengok buku camtu tak senang duduk, meroyan jadiknya.

    ReplyDelete
  13. amboi sempat lagik tu...nak beli majalah, mende lain pun beli...takpe janji umah nampak cantikkan

    ReplyDelete