About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Sunday, July 5, 2009

TERIMA KASIH ABANG

Salam,

Inilah projek pertama che Abang masa cuti ari tu, hampir 2 bulan bercuti seronok dok kat rumah yeaa........ temankan aku dan tolong apa2 yang patut, time kasih Abang......pengorbanan mu tak dapat diucapkan dengan kata2 terlalu banyak untukku.

Bukan nak memuji tapi tulah hakikatnya, dia tahu minat aku dan bila aku kata nak cat putih troli tu buat ala2 enggeris dan nak tampal decal terus dia tunaikan niat aku tuh dengan anak2 sekali diarah buat keje, anak2 apa lagi sukee sangatlah kalau keje macam ni.

Kat bawah ni adalah warna asal yang belum dicat putih lagi, harus dibawa keluar dulu untuk di bedak, hi hi............




Kat atas ni pulak anak2 aku sedang kusyuk buat keje, haaaa........keje rajin2 yeaa........bila dah siap semua dan cat pun dah kering, aku pun tampal decal yang aku beli kat nilai 3 ari tu.

Amacam cantik takkkkkkkkkkkkkkk.........walaupun tak secantik yang kat kedai tu tapi aku berpuas hati sebab che Abang aku yang buat boleh gak berjimat, kann......

Layannnnnn........hasilnya yang tak seberapa ni tapi amat bernilai bagi aku, chewahhh.......



Sebenarnya troli ni elok letak kat dapur, oleh kerana dapur rumah aku ni sempit makanya kat luarlah jawabnya, tak kesahlah kan......letak kat mana pun asal sedap mata memandang. Dan esok akan bermulalah sesi pengajian che Abang, maka bermulalah juga masa2 sibuknya, hu hu..... dan aku pun turut sama jadi sibuk sebab urusan dirumah aku yang kena uruskan.

Daaaaaaa..................

7 comments:

  1. waaaa pndainya buat..hehee..kalu sy beli je la:p

    ReplyDelete
  2. wahhhhh
    cam beli yg baru plak..
    kreatif giler r akk ni...
    saluteeeeee

    ReplyDelete
  3. cantil ler.. nampak mewah gitu... ;)

    ReplyDelete
  4. very nice kak..tip top dah siap deco gitu...

    sy pn ade rak cmtu..leh ke tiru..ekkekee

    ReplyDelete
  5. ya allah sal..canteknya ..buatkan kty jugak..jeles nieh

    ReplyDelete
  6. sal ni bab2 mencantikkan rumah memang tip top lah, kalau akak memang fail bab2 macam tue, tak ada apa yang boleh dibanggakan akak ni he..he.. menghabihkan bogheh ado lah..

    ReplyDelete