About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Tuesday, July 7, 2009

HASIL KERJA TANGANKU

Salam,

Aku dah agak mesti korang dok tunggu2 apa benda yang aku ceritakan semalam tu......ada kerr..........macamlah deco mokcik ni melatop kedabommm sangat kannn.......

Alaaa............sajer jerk aku tepek, bukan niat apa pun sekadar nak berkongsi idea jer kann........

Ish ish........lawa jugak bila dah siap nih, ingat ari tu aku nak antar balik kampung, tak jadilah pulak. Terendak ni asalnya warna putih kosong jer dan ada sikit renda kat tepi, boring ari2 dok nengok aku beli pulak terendak baru kat nilai 3 regenya tak silap rm 135 yang aku tepek kat n3 yang lepas tu.

Dulu tak terfikir langsung nak buat camni padahal kejap jerk dah siap, lagipun hasil tangan kita sendiri ni lebih bermakna tauu........kepuasan yang tak terhingga tak gitu........apalagi kalau di puji oleh suami terchenta, kembanggggggg jadikknya,hi hi.......

Sebelum tu aku nak bagitau tapi korang jangan gelak, sebenarnya pasu kat bawah tu bukan pasangan dia, itu pasu cina aku. Ha ha..........aku letak jerk kat situ, amacam boleh takkkk.......lantaklah........korang nak kata apa pun, aku tak kisah.....






Korang nampak tak alas meja bulat tu, itu pun aku buat sendiri jugak masa weekend yang lepas tapiiii..................tak cukup kain laaa.............dapat senteng jerk, takpelah kan....nampak betis seksi skit, muahahahahh..................



Yang ini aku zoom dekat supaya jelas skit, hijau gituu.....jangan jelessssss......................ini persiapan raya tau......rumah KL temanya hijau, langsir pun corak sama jugak digabungkan dengan kain kosong hijau.

Nanti siap aku tepek lagi okeyyyy................sape2 nak tempah boley lerr......larikkkkkk......

Daaaaaaaa.........................

9 comments:

  1. ha kan betul..tgk tu cantik nye hasil tgn akak

    ReplyDelete
  2. wah........
    bagus2 buat preparation tuk raya awal2
    akak....cantik la..jeles ni..sbb tgn ku keras ya amat x seni langsung nak buat benda2 nih

    ReplyDelete
  3. akak sgt2 kagumm okeyy tgok hasil keje akka...

    kemass jer ha....alas meja tu berkenan lak linn

    ReplyDelete
  4. Malasss ckp laa kan..Kak Sal memg bseni..

    ReplyDelete
  5. cantinya,,,,akak nie kreatif la.mesti umah akak cantik..

    ReplyDelete
  6. kak sal, comel sungguh.
    Tp kalo cenggini kt rumah kv, tak sempat 1 jam kut. Hancur berkecai 2 beradik tu buat. Huhu.

    ReplyDelete