About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Saturday, July 4, 2009

BUKA PUASA

Salam,

Petang semalam aku bukak posa dengan pizza lak, nyum nyummmmm.......................enak sekali, aku kalau posa memang mengada-ngada skit, tak posa pun ngada gak,............nak makan macam2 mengalahkan orang mengidam jerk, hi hi.......nasib che Abang aku selalu tunaikan permintaan isteri kesayangan ini, (menyampah mokcik ni). Asal jer jalan2 perut pun lapo nak makan, nape ntah..........che Abang selalu tersenyum bila aku cakap bang lapoooooooo........................bukan dia tak tahu peel aku, hi hi..........................



Itu dia hindangan berbuka kami ari tu, Che Abang pun posa gak, dia selalu temankan aku posa taklah aku sahur sorang2 kan........................

Kenyang ker.........................belum lagi.........malam tu bedal nasi pulakk.....muahahahahahhh.......

ok daaaaaaaaa.......................

5 comments:

  1. akak azie blum ganti lagi posa...huhuhu...sedapnya tgk pizza itue...

    ReplyDelete
  2. Azie,
    Haa....gantilah cepat,bulan rejab ni banyak pahala tau....nanti bukak posa dengan pizza yea...

    ReplyDelete
  3. kv pun ingat nak puasa gak. Ada sehari lg. Tp hari ni kenduri kawen anak opismate plk. Tgk lah besok ke lusa. Hihi

    ReplyDelete
  4. sedapnye tgk pizza tu...menyelerakan...kalo puasa mmg cam tu...itu nak mkn ini nak mkn...

    ReplyDelete
  5. sedap nya pizza.. dah lama dok ngidamkan pizza nih...

    ReplyDelete