About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Thursday, July 16, 2009

CANDLE HOLDER

Salam,

Tak habis2 mokcik ni dengan deco dia, korang nyampah ker..................pedulikkkk.........................
aku tetap aku jugak, sehari kalau tak belek benda alah ni tak sempurna rasanya, dah namanya minat nak wak camno kan.......... Mungkin orang2 yang sewaktu dengan aku mesti diorang faham kan........

Aku alihkan letak atas meja consol pulak, selalu jerk beralih tempatnya, kalau benda tu boleh bercakap tak tahu apa yang dia maki kat aku nih kan.......sekarang duduk diam2 kat situ yerkkk.....raya ni mungkin aku alih lagi.

Candle holder yang belah kanan tu belum ada candlenya lagi tak sempat nak carik, nantilah senang2 aku pegi, nyesal tak beli sepasang.





Yang kat atas ni paling aku sayang, cantikkann............nak gantung pun boleh tapi aku letak jerk kat situ.

Mujur anak2 tak usik benda2 ni, dah biasa agaknya. Mula2 beli dulu ada juga sesekali dia sentuh, lama2 dia buat dak jer......oklah tu, mungkin dia dah tahu minat aku gamaknya.

Daaaaaa...................

4 comments:

  1. wah.. sib baik la anak2 akak tak usik2 benda2 camtu kan.. cantik la kak

    ReplyDelete
  2. cantek nya sal..tmpt lilin tuh

    ReplyDelete
  3. mane ade nyampah kak..lg suke ade
    x yah invite eriq akak wat dah meletupzz dah

    ReplyDelete