About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Friday, July 17, 2009

BIRD CAGE

Salam,

Ha ha...............n3 hari ni pun deco aku lagik, jangan bushan yerk.........segar-segarkan mata skit supaya tak ngantuk petang2 nih.

Bird cage ni aku dah tepek hari tu tapi masa tu benda alah ni belum di make-up lagi, setelah aku letak aksesori dan make-up skit baru nampak cantik dan berseri ya dak.........siap letak burung 2 ekor lagi tu, nampak ke takkk......ada kat dalam tu, kalau tak nampak pendek umur...kah kah kah...........



Aku zoom bagi korang nampak, cantik burung aku tu tau........satu laki satu pompuan baru aci.
Kalau dapat anak tentu cantik kan.......warna dia mesti belang biru kuning, muehehehehh..........

Ha ha.....sajer jerk bual kosong petang2 nih, yang sebenarnya ada member blogger nak datang rumah aku ni, aku sedang menunggu dialah ni....kejap lagi dia sampai, janji jam 4 tapi sampai sekarang belum sampai2nya lagi labuuu......tahu tak kak sal ni pecah peluh dari tadi lagi dok masak, macamlah pandai sangat masak,hi hi.......

Nak tahu ker sape.........takyahlahhhhh.......nanti2lah.

Daaaaaaa........................................

No comments:

Post a Comment