About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Thursday, July 23, 2009

AKU DEMAM MAAAA.......

Salam,

Dah bersawang ker blog aku nih, bukan aku lupa dan bukannya takde cerita ataupun idea, yang benornya bermula hari ahad hingga selasa lepas aku sibuk sebab kakak dan adik aku datang kat rumah.

Biasalahkan kalau ada tamu kenalah sibuk dok masak bagai kat dapur, seronok dok sembang ramai2 sampai takde masa nak berblog. Lepas mereka balik hari selasa tu, tiba2 jerk malam tu aku demam pulak, adoooooiiiiiiii laaaaaaaaaaaaa...............sakit seluruh badan aku ni.

Takleh tidur malam tu sakit badan, che Abang terus ambik ubat bagi aku makan, tolong picit dan urut2 maka tertidurlah sang tuan puteri ni, celik2 mata dah subuh gajah. Malas rasanya nak bangkit, kepala melayang2 rasa lemah sangat....

Semalam melepek jer tak buat keje apa pun, baring jerk kat katil tu sampai petang, masak pun tak, che Abang beli jer. Malam makan kat kedai jugak, kalau macam ni selalu kan seronok takyah susah2 masak, hi hi..............

Hari ni ok sikit rasanya, kepala dah tak sakit cuma sakit2 urat jerk. mokcik ni buat keje banyak sangat tak reti nak rehat, che Abang sibuk dok cakap tu la........ buat keje banyak sangat, rehat la dulu.

Camana nak rehat, badan jerk rehat tapi kepala dok nampak kain2 yang kat dalam opis aku tuh, nak kena siapkan jugak. Kalau tak siap jawapnya ada yang meleleh nanti.

Oklah aku buat keje dulu yea......

Daaaaaaa........................

15 comments:

  1. ni lom jait langsir raya lg nih kak..dah domam ..baik2 kak cpt sembuh

    ReplyDelete
  2. neezareef,
    kak sal jahit dah tuk raya lah ni,nantikan pattern langsir yang baru pulak yea....

    ReplyDelete
  3. demam tu kena makan ubat...bagi cepat sembuh baru leh nak jait langsir raya

    ReplyDelete
  4. MAMASYAZA,
    Yo lah......kak sal ni payah skit bab makan ubat ni,kalau jamu akak sukeee......

    ReplyDelete
  5. sianny akakku sorang ni...
    dmm nk TAMBAH BABY lg ke?hikhikhik..
    smoga akak cpt smbuh ye!!

    ReplyDelete
  6. reen,
    ish......takdelah reen,belum bersedia lagik,kak sal demam urat jer....

    ReplyDelete
  7. alahi demam ker kak... semoga cepat sembuhh yerk... dia suh akak berehat tu..

    ReplyDelete
  8. semoga cpt sembuh kak sal..jgn lupe mkn ubat tau:)

    ReplyDelete
  9. semoga sal cepat sembuh..makan ubat ..ye..

    ReplyDelete
  10. ciklinn,
    yer lah linn,kak sal rehatlah ni.

    ReplyDelete
  11. suzie,
    Harap gitulah ya,wokeh akak makan.

    ReplyDelete
  12. atty's,
    begitulah hendaknya atty,kalau tak sihat susah ler,tak siaplah baju raya nanti.

    ReplyDelete
  13. akak g bercuti...lepas nie mesti baik demam..moga akak cepat sembuh..

    ReplyDelete
  14. Lor demam la pulak, baru ni jumpa ok je,moga cepat sembuh deh....

    ReplyDelete
  15. alahai sian akak demam yo.. eemmm penat sgt kot kak

    ReplyDelete