Daisypath Anniversary Years Ticker

About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Thursday, July 9, 2009

MAJALAH LANGSIR

Salam,

Weekend ari tu aku ke serdang nak beli reben dan alat2 menjahit skit terpandang buku ni, aku belek2 lepas tu beli, dalamnya ada cara2 nak jahit langsir siap dengan gambar sekali.

Patternnya menarik gak ler.... yang pernah aku buat selama ni pun ada gak tapi dek kerana minat, aku beli gak buat panduan sebab aku jahit langsir selama ni tak pernah belajar pun, main hentam jerk janji sedap mata memandang dan yang penting customer puas hati dengan jahitan dan pattern yang kita reka, betul takkk...........

Tapi aku ni pelik skit, kalau belajar dengan buku memang susah nak faham, aku lebih sukee nengok sendiri cara2 nak buat sesuatu benda tu. Sekali nengok jerk aku dah boleh buat, malah lebih kreatif dari yang tukang ajar tu, hi hi......perasan la pulakkk.......tapi itulah kenyataannya.



Aku sukee majalah ni sebab muka depannya menarik, hijau gitu sama dengan color langsir aku yang belum siap tu cuma aku punya hijau polos gitu.

Siap nanti aku tepek okeyyyyy........aku sukee buat persiapan awal tak kiralah apa pun, baru tak kelam kabut nanti.

Daaaaaaaaaaaa.................

2 comments:

  1. ape?
    jait ikut buku? pn x penah...
    bab2 jait pkai mesin ni x pndai kak..hihi

    ReplyDelete
  2. atty suka tau buku camnie..dulu rajin jait langsir sendiri lor ni pemalas yg rabbi..mesin terbior jew..ate bz selalu

    ReplyDelete