About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Saturday, August 1, 2009

OGOS DALAM KENANGAN

Salam,

Sebagai pembuka tirai bulan ogos ini sajer aku tepek gambor mokcik dengan pakcik ni sebab ujung bulan ni adalah hari yang sangat bermakna buat kami berdua.

16 tahun yang lalu, bulan ogoslah yang menyatukan kami berdua, aku bersyukur kerana dikahwinkan dengan pilihan hati aku sendiri walaupun pada awalnya banyak dugaan dan rintangan tapi akhirnya kami berjaya hidup bersama, chewahhh.............ayat tak boleh blah, bersastera kunun.................kih kih kih..................

Zaman aku dulu gambor kahwin snap sendiri2 jerk takde nak sewa cameraman ke hape, sebab tulah gambor tak berapa nak elok, gambor kahwin aku ada skit2 tapi malu pulak nan tunjuk kat korang buruk betul tapi tak kesahlah asal bahagia udah..... nantilah sampai masanya aku tunjuk yerk.................

Korang layan gambor ni udah, masa ni dah anak 5 wa cakap sama lu.............apa korang ingat aku baru kahwin ker.................hi hi.......mokcik yang gedik dan perasan.



Ya Allah korang nampak tak kat lengan mokcik nih nak jadik mami jarum gamaknya, tu baru pakai separuh ajer ore kelate katakan.........kalau takde benda ni tak sah, nasib aku tak pakai sampai lengan, mueheheheh........sekarang mokcik tak pakai dah macam tu........dah insaf......takut woooiiiii..............

Apalah mokcik ni melalut, takde apa sebenarnya sajer jerk nak sukee suki dengan korang. Semalam masa dok belek2 album lama terjumpa gambor yang kat atas tu, dah lama tak bukak album, sonot jugak sekali sekala nengok gambar lama ni.

N3 lepas ni aku tepek gambor aku zaman anak dara pulak, ha ha ha.............aku sendiri rasa nak gelak, zaman bercintan cintun dok tengah mabuk kepayang, muahahahahhh.............................

Daaaaaaaaaaaaaaa......................

9 comments:

  1. kak Sal..yuhuuuu..lama x singgah sini..hepi anniversary yer kak..moga berbahagi sokmo!heeee:D

    ReplyDelete
  2. Dah 16 tahun yer.....tunjuk jangan tak tunjuk ok.Nak tengok nih....hihi.

    ReplyDelete
  3. Gieyana,
    makaseh gie,anniversary akak ujung bulan ni,akak pun dah lama tak ke blog gie....kalau sempat akak pi.

    ReplyDelete
  4. atie,
    iyolah kak tie,rasa macam baru jer......sedar2 anak dah tinggi dari maknya,hi hi....

    nak nengok ker.....nanti ada yang pengsan pulak,hahahahahh....

    ReplyDelete
  5. happy anniversary kak sal..semoga kekal ke akhir hayat..

    p/s: kalu free tlg vote for aQeel ok..hehe..utk my cute lil prince..sila ke blog sy utk details..

    ReplyDelete
  6. happy anniversary kak sal...semoga bahagia hingga ke cucu cicit dan ntah apa2 lagi...

    ReplyDelete
  7. 16 taun berlalu ya kak sal...semoga dipanjangkan lg 16 kali ganda malah lebih lg usia pekahwinan akak dan suami..tahniah!

    ReplyDelete
  8. JAP JE DAH 16 THN KAN SAL..SEMOGA SAL DAN SUAMI BAHAGIA SELAMANYA ..AMIN

    ReplyDelete
  9. TO ALL,
    Time kasih pada yang sudi ucapkan yang terbaik untuk aku sempena Anniversary ujung bulan ni,kak sal cayang korang semua...muahhhh.Yang belum ucap pun cayang jugak...hi hi.....

    ReplyDelete