About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Friday, August 21, 2009

SELAMAT BERPUASA

Salam,

Terlebih dulu aku nak ucapkan selamat berpuasa buat semua follower2 ku yang tersayang dan tak lupa juga teman2 bloggerku yang lain.

Mohon maaf sekiranya selama ini aku ada tersilap kata atau ada ayat2 yang menguris hati teman2 semua yang mungkin tak sengaja kerana kita insan biasa yang tak dapat lari dari membuat kesilapan, maafkan aku yerkk........

Selamat menyambut ramadhan almubarak semoga dibulan yang mulia ini sama2 kita mendapat keberkatannya.

Dibawah ni aku nak kongsi dengan korang semua vitamin yang kami sekeluarga amalkan dihari2 biasa dan bulan puasa ni kami cuma tambah vitamin c jerk, untuk pertahanan badan disamping mencegah wabak yang melanda sekarang ni.



Ini dia makanan tambahan yang kami ambil setiap hari, spirulina tu sudah semestinya dah bertahun2 aku ambil, sebelum makan pagi dan malam.



Yang ini pulak vitamin untuk kami, vitamin c-1000 mg untuk umur 12 tahun keatas makan sebijik jerk sehari, yang bawah 12 tahun makan yang satu lagi tu 3 bijik sehari.

Oklah itu ajer story mory aku untuk kali ni, selamat berpuasa untuk semua semoga dapat menjalani ibadat puasa dengan tenang dan diredhai Allah.

Daaaaaaaaaaa....................

14 comments:

  1. selamat berpuasa juga dari saya..semoga mendapat keberkatan darinya di bulan yang mulia..

    ReplyDelete
  2. selamat berpuasa kak.. semoga bertambah2 sihat hendaknya ngan adanya vitamin2 ni kan

    ReplyDelete
  3. selamat berpuasa
    minta maaf ye kala ada salah dan silap sepanjang kita berblogging ni

    ReplyDelete
  4. slmt bepuasa kak..
    maaf zahir dan batin spjg berblog ya

    ReplyDelete
  5. Selamat berpuasa dan selamat balik kg yeer...

    ReplyDelete
  6. Mesayu kirana,
    Insyaallah......sama2lah ya...

    ReplyDelete
  7. cutemiut,
    Yalah rina,harap2 begitulah hendaknya dik......

    ReplyDelete
  8. nurmala mazlan,
    Sama2lah yang oiii........akak pun camtu jugak.

    ReplyDelete
  9. Neezareef,
    Yalah neeza,sama2lah kita yer...

    ReplyDelete
  10. Atie,
    Selamat berpuasa ya,k tie,tak jadi balik ari ni,mgu depan kot.....k tie balik dululah yer.....

    ReplyDelete
  11. bagus strategi untuk 'boost' sistem pertahanan bandan sekeluarga itu.

    Salama Ramadhan almubarak. Maaf jika ada yang terkasar dan tersilap.

    ReplyDelete
  12. selamat berpuasa utk akak sekeluarga...saya kat umah pun camtula gak...amalkan vitamin utk kesihatan sekeluarga..tambah2 sekrg ni mcm2 penyakit yg ada

    ReplyDelete
  13. kak sal ....azie datang jengah..macamana cantik blog akak..macama tue jugak cantik umah & puan umah...nnt azie nak datang raya umah akak yer

    ReplyDelete
  14. Drsam,

    Yalah drsam,saya pun camtu jugak.

    ReplyDelete