About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Friday, August 14, 2009

JOM MAKAN COKLAT

Salam,

Hari ni sajer jerk nak hilangkan kepenatan, aku belasah coklat ni sepuas -puasnya tanpa diganggu sesiapa, wehehehehhhh..............syiokkkkkkkknya.........................

Korang nak ?????? beli sendiri arr.......................shedap sekali rasanya tak caya cubalah, rasa sekali pasti nak lagi, sampai terjilat jari, kih kih kih.........................

Korang pernah rasa takkk........................aku memang hantu coklat, raya ni pun aku dah tempah macam2 jenis coklat tau, nak rasa datang umah yer.........................




Sajer nak kasi korang terliur jerk..............jahat tak aku, rehat sebentar bersama kisses, nyum nyum...........

Daaaaaaaaaaa.......................

2 comments:

  1. adeiii kak...mmg terliur nih..huuhhh

    ReplyDelete
  2. nyum...nyum...sedapnye...saya pun suka coklat...nak datanglah raya umah dia...hihihi

    ReplyDelete