About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Tuesday, August 4, 2009

MASA BERCINTAN CINTUN

Salam,

N3 aku kali ni nak story mory pasal 2 insan bercinta pulak, pedulik korang nak nengok ke tak.....yang penting aku tepek kat sini untuk kenangan aku jerk tak lebih dari itu.

Sepanjang bulan ogos ni n3 aku kebanyakkan tentang kisah kami berdua jerk dan hari ni sengaja aku tepek gambor kami tengah bercinte dulu2, bukan apa......sajer nak sukee suki jer.......untuk memeriahkan ulang tahun perkahwinan aku pada ujung bulan ni.

Korang layan gambor yang kat bawah ni yerk, bukan main lagi erkk..........dok tengah mabuk bercinte katakan..........masa tu garam pun dikatakan manis, ekekekekkk.....


Masa ni aku ikut rombongan kat tempat keje aku ke pantai Port Dickson, dah lama ni tak silap aku tahun 1991 masa ni umur aku baru 18 tahun wa cakap sama lu......masih muda remaja belia lagi tu, tapi gatalnya........hi hi....takdelah........biasalahkan.....korang pun apa kurangnya.

Pertemuan pertama sewaktu aku keje kat kedai jahit pakaian seragam milik bapa saudara boypren aku tulah, sementara tunggu keje tetap dia keje sementara dulu jadi pengurus kat situ, disitulah mulanya bibit2 cinta kami berdua, chewahh......

Hari2 dok kelahi dengan dia kat situ tak sangka jadik kekasih pulak, padahal masa tu aku dan dia sama2 ada buah hati, tapi cinta monyet ajer kan.......sebab aku anggap yang lepas2 tu sebagai kawan jer.... tak lebih dari itu, lagipun masa tu aku masih muda lagi.

Yang tak dapat aku lupakan saat dia nak jumpa aku dan menyatakan hasratnya untuk menjadikan aku kekasih hatinya, chehh.....gilos.......terkezut beruk aku. Selama seminggu jugaklah aku sengaja biarkan dia menunggu jawapan dari aku dengan penuh sabar....... jahat tak aku, bukan main payah nak bagi jawapan, padahal dalam hati berkata NAK..NAK..NAK, mulut jer tak mau cakap, kih kih kih.......jual mahal kunun2nya.

Dann........selepas itu dah tentunya aku jadik kekasih dia, aku sukee sikapnya yang kelakor habis, sebab aku sukee gelak, banyak lagi sebenarnya.....malas aku nak cerita, takut nanti ada yang perasan pulak.........muehehehhh...........

Gambar kat bawah ni pun masih disana jugak, itulah kali pertama mokcik jejak pantai port dickson tu, nasib mak aku bagi kalau tak ada yang melalak nanti.



Jeng...jeng...jeng.......korang kenal tak gambar sape kat bawah tu..........kontrol ayu lagi tu, tapi very the tak sopan, hi hi........mokcik mintak maaf yerkkk...................


Kami kenal 2 tahun jerk.....lepas tu tunang 5 bulan terus kahwin. Masa 2 tahun tulah banyak dugaan dari orang luar yang sengaja nak merobohkan ikatan kami, tapi............. segalanya dah tertulis dan jodoh kami disini maka bersatulah 2 hati menjadi satu pada 31 ogos 1993, 16 tahun yang lalu.

Sampai sini jerlah......malas aku nak mengarang panjang2 nanti korang termuntah baca n3 aku ni pulak.

Daaaaaa................................

15 comments:

  1. amboi cute nya akak masa muda-muda dolu...

    ReplyDelete
  2. wah.... kak.. so romantika d amor la..
    thn 1991.. kita baru tingkatan satu kak.. hik..hik..hik..

    ReplyDelete
  3. MAMASYAZA,
    cute ker.....hi hi....sweet seventeen.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. yuhuuu...memang ayu ko mude2 dolu.seluar hijau tu,x salah aku org panggil falazo kan, masa tu seluar ni glamor.wah...31 ogos....jom sambut same2 hihihihi

    ReplyDelete
  6. cutemiut78,
    heh heh...very the romantik gitu,usia kita beza 5 tahun lah ya rina.

    ReplyDelete
  7. sall,
    Yo lah... memang dulu glamor seluar cam gitu,ok kita sambut sama2 yerkk....sambut merdekalahhhh.....hahahahhhh....

    ReplyDelete
  8. waaaaa sgt sonot la kisah kak sal ni..ekekek:D gambo dulu2 sepesen je kan..apstu dulu suek giler hb jenis tali panjang pastu pakai skirt midi..hehe...
    tahniah kak sal..dh 16 thun dh bersama..:)

    ReplyDelete
  9. suzie,
    itu fesyen dolu2,masa tu semua hb tali panjang,sungguh tak klaskan.....hahaha.....

    ReplyDelete
  10. waduh kak sal cun habis masa mudo2 dulu...tue yg cik abg sayang..psttttt cantiknya blog akak

    ReplyDelete
  11. kak sal ngan cik abe sama negeri ko dok?
    hepi anniversary. Moga cinta kekal selamanya. Chewah!!

    ReplyDelete
  12. hahahhaa....gambo2 zaman liza abdullah, ogy...klako btul....tang fesyen yg tak tahan tu...

    ReplyDelete
  13. Azie,
    cun ker.....uwekkk...hi hi...jangan ada yang termuntah pulak.

    ReplyDelete
  14. kv,
    kami sama negeri dik....che Abang ore pasir mas,time kasih....itulah yang akak harapkan,insyaallah.

    ReplyDelete
  15. SUZIE APAI,
    zaman rambut mengerbang ya tak...hahahaha....anak2 kak sal gelak guling nengok gambor2 lama ni,sibuk dok nanya nape rambut masa tu besar2.

    ReplyDelete