Daisypath Anniversary Years Ticker

About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Tuesday, August 11, 2009

KOLEKSI AKSESORI KESAYANGAN

Salam,

Semalam sajer jerk kemas2 bilik dan lap segala habuk kat almari solek aku tu tergerak hati pulak nak bukak kotak aksesori aku nih yang dah lama tuannya abaikan, almaklumlah dah ada yang baru yang lama dibiarkan begitu ajer.

Dulu 2 ke 3 tahun lepas gelang kristal ni glamour sangatlah kan, sampai aku pun terikut-ikut jadi gilo jugak, lepas sebabak-sebabak keluar pattern baru, kalau jumpa mana2 yang berkenan terus sambar, ish ish......orang pompuan ni macam2lah, rege beratus pun sanggup beli, sekarang simpan macam tu jerk, nak jual tak boleh.

Sekarang ni mokcik rasa malas pulak nak memakainya, simpan buat harta karun ajerlah, weehehehehh............ayat tak sedar diri, dulu terhegeh2 pakai benda ni sekarang berlagak kunun.........

Layan jerk harta2 karun kesayangan ku itew.................... kat bawah ni himpunan gelang kristal, jed dan mutiara.




Gambor kat bawah ni pulak rantai kristal, jed dan mutiara jugak ada yang satu set dengan gelang tadi. Yang hitam putih kat tepi tu dah berterabur dikerjakan anak dara aku, belum ada masa lagi nak sambung balik, gelangnya pun dah putus jugak.





Gambor yang atas tu blur skit, macam biasa ar snap dengan henpon cap ayam, muahahahhh......
tak kesahlah kan.........gelang kristal ni diikat dengan emas hadiah dari che Abang sempena besday aku 5 tahun lepas, masa ni pertama kali aku dapat gelang kristal, mokcik sukee................
tak dapat digambarkan masa tu, happyy............... sangat.

Tapi sekarang nih hurmmmmm............ pakai pun idak, simpan buat pekasam jerk.



Ya Allah.......korang nengoklah cincin aku tu manyak punya besauu......dulu bukan main lagi tergedik-gedik memakainya, kih kih kih..................cincin yang kat ibu jari tu paling aku sukeee....tapi besau skit padan ibu jari jerk......

Korang nak tahu tak, masa aku tengah dok bersenang2 dengan aksesori ni....entah macammana dak Aying tu ambik henpon aku yang kebetulan masa tu takde bateri, dia nak caslah gamaknya, ditekannya no pin salah bertubi2, aku bunyi cuma tak perasan jerk, tak pasal2 kena block, uwaaaaaaaaaaaaaaa..................tolong wehhh........kalau kes macam ni aku nak buat camno erkk....., harap ada yang boleh membantu, hu hu.......

Daaaaaaaaaaaaaa......................

5 comments:

  1. salam sal kita sama lah sal akk pun minat kristal dulu akk ambil upah buat dan jual jam dan gelang kristal...sampai sekarang duk minat pakai

    ReplyDelete
  2. wah.. memang banyak la koleksi kak sal.. hik..hik..hik.. sama je ngan mak kita..
    oh pasal kena block tu.. kena la g kedai tipon ke atau pun center utk buka blk block tu

    ReplyDelete
  3. azlina,
    Ye ke kak ina,mesti akak punya lagi manyak ni.sal beli jer.....

    ReplyDelete
  4. cutemiut,
    Hi hi....mak rina minat jugak ya....
    Boleh ker rina,nantilah ada masa akak pegi tanya,terima kasih ya rina....

    ReplyDelete
  5. tantekkk..tp sy lg terpegun tgk lapik style english tu..ekeke;D

    ReplyDelete