Daisypath Anniversary Years Ticker

About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Wednesday, August 19, 2009

DAH SAMPAI

Salam,

Semalam sedang dok kalut kat opis aku tu tiba2 bunyi pak posmen panggil, aku pun berlari keluar dengan lemah lembutnya, chehhh......

Tepat sangkaan aku, barang dah sampai rupanya tak sabor nak bukak nih, gelojoh betul mokcik nih!!!tapi sabor.......sabor.................sebelum tu snap gambor dulu yerkkk.............

Macam biasa arr snap dengan henpon cap ayam aku, hi hi...................layan jerlah.


Kotak yang besor gedabak, macam2 ada kat dalam tu. Barang biasa jerk.........orang dah lama ada, cuma aku jerk baru terhegeh-hegeh nak beli. Nak nengok apa yang aku beli??????
Taraaaaaaaaaaaa.........................
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Nah!!!!! tulah dia barangnya, mokcik sukee............................untuk hiasan kat dapur mini ku itew,
barang ni aku beli dengan kak yah dari johor bharu, cuma bekas letak roti tu jer aku beli kat romantika.


Thanks buat kak yah kerana bagi hadiah pelita ni, sal sukee......................sangat sebab belum ada lagi koleksi pelita sebelum ni. Time kasih bebanyak kak yah ya, terharu rasanya menerima pemberian dari sahabat yang baru seminggu mengenalinya hanya di alam siber ni, belum bersua muka lagi. Bila2 ada rezeki kita jumpa ya kak....

Daaaaaaaaaaaaaaaa...................

8 comments:

  1. cantik ar kak Sal..umah kak sal pon cantik gak! hiks!

    ^^ ni bila nk masak bestt2 n invite kita nie! hiks!

    ReplyDelete
  2. Gieyana,
    Kak sal ni kalau bab2 masak tak berapa pro sangat,kalau datang kl singgah umah akak masak,ahaks.

    ReplyDelete
  3. dah pergi blog akak dari johor tu, cam berkenan jer ngan pelita tuh.....huhu. Tapi....saba.... saba....ok.ekeke.Dah dekat pose nih,budget!!!! Apa pun memang cantik ayam ituuuuu hahaha.

    ReplyDelete
  4. salam sal...
    amboi2 mendeco sakan nampak..cik adik sal kita...

    ReplyDelete
  5. nak belajar lah cara hiasa rumah ngan sal nih..sgt kreatif

    ReplyDelete
  6. wah... sgt2 cantik la kak.. bertambah berseri2 la dapor akak tu..

    ReplyDelete