About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Tuesday, August 25, 2009

MAK AYAM BERTELUR

Salam,

Dah berapa hari sejak puasa ni aku tak mengupdate blog dan tak boleh buat keje apa pun, sebenarnya sakit aku datang lagik, makin menjadik2 pulak sejak puasa nih.

Gastrik aku ni makin serius agaknya, betapa azabnya nak menghabiskan sehari puasa hingga menggigil-gigil dan sampai satu tahap rasa nak muntah.

Puncanya entahlah, mungkin sebelum puasa hari tu aku ada tersilap makan agaknya. Korang doakan kesihatan aku yerk.....

N3 hari ni sebenarnya nak tepek gambor mak ayam aku ni dengan telur2nya tu, hasil rembatan kat romantika.

Layan ajerlah.................




Bagus jugak bela ayam ni, telur2nya tu dapat aku buat kek dan biskut untuk raya nanti, hik hik....

Oklah korang yerk, aku tulis skit jerk untuk melepaskan rindu, tuan puteri nak baring dan beradu, ngeh-ngeh......

Daaaaaaaaaa........................

6 comments:

  1. hi kak sal.. btul la frb pun windu gak nk nak jejak blog2 kengkawan ni. frb tngok semakin bnyak koleksi kak sal ni. smua cantik2 belaka. rajin akak decorate umah

    ReplyDelete
  2. salam sal...
    semuga cepat sembuh..jaga permakanan..sal kenalah pantang jgn mkn pedas2 sgt..dan jgn tgl waktu bersahur..akk pun ada gastrik tapi alhamdulillah bila bln puasa dia ok plk..bln x puasa pun jrg kena..kena bila x jaga time makan je...

    ReplyDelete
  3. frb,
    hi,lama tul menyepi erkk....adalah skit2 jerk dik....beli yang kak sal minat jerk.

    ReplyDelete
  4. azlina,
    salam kak,sal tak pernah tinggal sahur...mungkin sebab makan makanan yang masam kot...beli kat pasar ramadhan tu.

    ReplyDelete
  5. dear kak sal....makan ubat tau...jaga kesihatan tu...selamat berpuasa...sekor aje ke ayam yg ada kat umah tu...cukup ke

    ReplyDelete
  6. MAMASYAZA,
    iyolah dik......akak makan....ayam tu tak tau la,kalau jumpa yang berkenan akak tangkap bawa balik lagik,heh heh...

    ReplyDelete