Daisypath Anniversary Years Ticker

About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Thursday, October 1, 2009

KEZUTAN MENJELANG RAYA

Salam,

Lama benor aku tak hapdet blog nih, tak larat wehhh....raya punya pasal, balik dari kampung ari tu kepenatan menguruskan kain baju yang bertimbun-timbun macam gunung kinabalu dan sekarang ni tengah gigih menyiapkan sarung kusyen, sarung kerusi dan segala apa yang boleh disarung aku buatkan sarung, kih kih kih....nanti aku tepek yea.......korang tunggulah nanti.

Orang lain sibuk dok cerita pasal raya, aku cerita lain pulak. nantilah.........bila dah ada mood akan aku tepek jua......step by step okey.........

Inilah dia rupanya kezutan itu, dengan tak disangka-sangka aku dapat hadiah ni dari adik ipaq aku, mokcik sukeee..................sangat. Tq dik bagi akak hadiah ni, lain kali jangan lupa bagi lagik yea......hahahahahh....dah lebih dah ni.




Dapat menda ni sehari sebelum aku berangkat pulang ke kampung ari tu, dia datang kerumah malam tu, masa tu aku tengah bikin biskut raya dengan anak2.

Adik ipaq aku tu laki, belum kahwin lagik tau..............sesiapa berminat sila hubungi aku miahahahahahhhh......................kalau dia tahu mahunya aku kena hempok, kih kih kih....................

Nantikan n3 raya aku pulak yea.......

Daaaaaaaaaaaaaaaa.......................

5 comments:

  1. waaaaa rejeki raya..bole la buat open house n guna menda2 tu sume..hehe..
    selamat hari raya kak sal :)

    ReplyDelete
  2. suziey,
    Selamat hari raya dari kak sal juga,datanglah beraya umah akak..tapi kena coling2 dulu tau....

    ReplyDelete
  3. amboi baiknyer adik ipar dia...bagi hadiah raya lagi...tentu seronok dapat hadiahkan....selamat hari raya...

    ReplyDelete