About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Monday, October 26, 2009

JOM CUCI MATA

Salam,

Hari ni De' sal mengadakan sale deco,deco,deco............kepada kawan2 deco atau sape2 aje yang minat mendeco ni sila singgah cuci2 mata kat sini dulu yerkk.................

Layannnnnnn........................

BG01 RM 55.00


BG02 RM 55.00


CSOI RM 49.00

PL01 RM 35.00


PT02 RM 55.00

Itu jerk dulu, nanti aku tepek lagik tau...........sesiapa berminat sila emel atau sms aku yea......

Daaaaaaaaaaaaa.........................

4 comments:

  1. wallaaaa.. sgt cantik.. klu ada umah sendri.. harus beli ni

    ReplyDelete
  2. amboi sessi jualan la pulak...semuanya cantik2..bestnyeeee

    ReplyDelete
  3. salam sal semuanya cantik2 mcm berkenan kat gmbr last sekali je camput harga pos dah berpa plk tu yea...tapi sabar dulu kut..tggu nak kena timbang tara dulu ni....

    ReplyDelete