About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Thursday, October 8, 2009

SUDUT KE RUANG MAKAN

Salam,

Kali ni sudut bersebelahan ruang makan pulak, rumah ni mempunyai ruang tamu yang agak luas dan memanjang manakala dapurnya sempit jadi terpaksalah aku letak meja makan di sudut berhampiran almari hiasan ni.

Ruang ni dibahagi kepada 3 bahagian, ruang tamu, ruang menonton ditengah2 dan ruang makan hujung sekali berhampiran pintu besar ke dapur.

Sekarang hadapan almari hiasan nilah aku letak meja makan tapi sengaja aku tak bagi korang nampak meja makan tu sebab aku nak buat n3 lain pulak mengenainya. Korang tunggu yea........



Korang perasan tak tapiari tu aku dah tukar pasunya, pasu tu aku rembat kat romantika murah jew.....pasu yang dulu aku letak munger lain pulak, macam2lah mokcik ni kan........macam takde keja sangat padahal bertimbun2 keja sedang menanti, boleh buat tak tahu jew gitu.

Dulu disinilah tempat meja makan tu, sekarang ni aku letak kat tengah sikit dan letak sebiji kosi jati pulak kat situ, dapatlah dijadikan tempat rehat2 sambil baca majalah.



Cantik tak pillow aku buat sendirik tu, hi hi.....................besao tu tau.........kalau ada masa aku nak bikin yang kecik2 pulak, korang nak tempah boleh ler...............lawo gak untuk hiasan kat dinding tu.

Bersambung lagik, harap korang tak jemu yea............................

Daaaaaaaa..............................

3 comments:

  1. cantiknya hiasan umah akak...bila la umah aku nak jadik cam ni...ermmmmmmm

    ReplyDelete
  2. cantiknya deko..deko..deko....tenang jer

    ReplyDelete