About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Tuesday, October 13, 2009

RUANG MAKAN

Salam,

Hari ini kita sambung balik n3 rumahku syurgaku yang tertangguh ari tu, n3 kali ni kita ke ruang makan pulak yea............

Meja makan ciput yang dah uzur ni di alihkan ke tengah sikit untuk menyajikan juadah bagi tetamu yang datang bertandang. Meja makan ni tunggu masa jerk untuk di make upkan, entah bila ada masa tak tau lagi asyik sibukkkkk....memanjang.

Pada hari2 biasa ruang ini digunakan che Abang dan anak2 untuk mentelaah dan macam2 lagilah aktiviti yang sewaktu dengannya, nak buat camno kan......rumahnya kementot, bilik pun cukup2 jerk anak lelaki satu bilik dan perempuan satu bilik masing2 berkongsi.

Tapi aku dah cukup bersyukur berbanding dengan orang lain yang umahnya lagik kementot tu.

Alangkah indahnya kalau dapat balik dok umah sendirik, hu hu.....................sabor mokcik sabor..........teremosi la pulak, hi hi.....

Layan gambar ajerlah, jemput makan yea.......................





Gambar kelabu asap, biasa arr......snap dengan henpon cap ayam, muahahahahhh....................
okess............jumpa lagik.

Daaaaaaaaaaa........................

6 comments:

  1. amboi cantiknya...kalo camni punya gaya...asyik nak makan ajelah..tgk tempat mkn yg cantik camni

    ReplyDelete
  2. ye la kak..
    cam umah kita..
    kemetot jer
    tapi alhamdulillah...ehehe~

    ReplyDelete
  3. canteknya k sal. Emmm k sal, fabrik bunga rose k sal beli kat mana ek...

    ReplyDelete
  4. k.sal mmg addict english style..header pn sama ha..

    klu sy g umah akak msti x makan sebok gambo2 je..kekekek

    ReplyDelete
  5. cantiknya...akak walaupun umah kemetot tapi nmpl luas & cantik ..akak pandai deko,,,,

    ReplyDelete
  6. memang cantik dan menarik la kak.. pandai akak mendeco ya

    ReplyDelete