About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Tuesday, October 27, 2009

HOBI BARU

Salam,

Kali ni aku nak kongsi hobi baru aku pulak, sajer nak menambahkan lagi kesibukkan yang dah sedia ada tu, tapi takpe.........sesibuk mana pun kita kalau diisi dengan perkara2 yang berfaedah tak rugi rasanya kan........lagi pun benda tu bila dah siap akan memberi kepuasan pada diri kita sendiri tak gitu.

Pillow ni aku buat dengan lebihan kain langsir raya aku ari tu masih ingat lagi coraknya kan..........
dari terbuang begitu saje baik aku cipta sesuatu yang boleh di buat deco di ruang tamu aku yang comey ni.

Layan jerk hasil keras tangan ku yang tak seberapa nih, hi hi.....................



Bawah ni satu lagi hobi baru aku yang sangat glamour sekarang nih, aku sukee mencuba sesuatu yang baru dan boleh dibuat bisnes tak kiralah kecil-kecilan ker........ besar besaran ke kan...........janji kena ada minat ingin mencuba tu yang penting.

Semua ni adalah hasil tangan aku...... nengoklah hasilnya, sedap tau..........dan cantik pulak tu, muahahahahhh...............masuk bakul angkat sendirik la pulakkkkk.......

Memang betul coklat homemade ni sedapppppppp....................sape2 yang dah rasa akan tahu akan kesedapannya kan...kan...kan.......

Taaraaaaaaaaaaaaaaa......................



Sebenarnya banyak lagi benda yang ingin aku pelajari tapi masa tak mengizinkan aku, buat masa sekarang ni aku pendamkan dulu niat tu, yang penting cita2 tu mesti ada, akan aku cuba suatu hari nanti, insyaallah.

Daaaaaaaaaaaaaa................................

7 comments:

  1. wah..syabas..syabas. nmpaknya kaum wanita malaysia kini sedang menuju kemajuan

    ReplyDelete
  2. wah, coklatttt..feberet tuh..comey nyer..leh minta resepi nih.

    ReplyDelete
  3. Nampak sedap coklat tuuu..cumel je. Bantal tu lawa la Kak Sal. kak sal ni jahit la apa pun..smua menjadi..

    ReplyDelete
  4. wah.. kak, cantik dan nampak sedap tu.. emmm tak nak buat promosi coklat tu ke

    ReplyDelete
  5. memang nampak sedap dan cantik je coklat tu...boleh ke nak belajar buat dgn sal...

    ReplyDelete
  6. Wahh npk sedaaap tue Kak..blh di buat bisnes pas nie..Syabas akak ni memg pndai segalanya..beruntung Cik Abg dpt akak kan..

    ReplyDelete