About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Saturday, October 31, 2009

DI PETANG ITU

Salam,

Sajer jerk ari ni nak tepek barang deco yang tak sengaja aku rembat kat romantika ari tu, dah lama sebenar baru ari ni berkesempatan.

Petang tu sajer keluar jalan-jalan sambil minum petang dengan che Abang, mata ni asyikkkkk.... jerk dok pandang kedai dot dot dot ni, kalau tak masuk memang tak sah, bila dah nampak mesti wajib kena masuk jugak, sampai jurujual kat situ memang dah kenal dan dah biasa dengan aku, bila aku masuk jer terus dia menyapa.

Hari tu aku masuk sekejap jerk sebab nak ambik anak kat sekolah, lagi pun kat situ dah takde barang yang baru sampai lagi, berapa kali pegi asyik barang tuuuu.......jerk.

Ini jew barang yang aku rembat tu, ciput jer kan......






Masa nak bayar sempat lagi jurujual tu menyapa aku,''hai kak nape ambik sikit ajer ni", cesssssssss............perli aku yeaaaaa...............sebab biasanya aku beli banyak, diorang heran gamaknya, takkan aku nak ambik barang yang ntah hape2 tu kalau free takpe jugak, lagi pun masa tu tengah kering, miahahahahhh.............taksedar diri lagik tu.

Daaaaaaaaaaaaa......................

1 comment: