Daisypath Anniversary Years Ticker

About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Sunday, November 1, 2009

KOTAK HIASAN

Salam,

Kali ni nak tepek kotak hiasan pulak, bila di make-up boleh dibuat deco jugak kan, lihatlah hasil keras tangan aku yang tak seberapa nih.

Taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.............






Kotak tu memang dah lama dalam simpanan aku, cuma tak sempat jer nak di make-up kan, padahal kalau buat sekejap jerk. Projek ni aku buat jumaat ari tu, sambil2 tunggu che Abang balik sembahyang jumaat, aku memulakan projek tu dengan tabah gitu.

Bahan2 aku beli kat lovely lace, rose pink pujaan hati ku.

Daaaaaaaaaaaaa....................

2 comments:

  1. cantik arrr kotak tu...pinky...sempat lagi sementara tunggu che abe balik....

    ReplyDelete