Daisypath Anniversary Years Ticker

About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Monday, November 23, 2009

PESTA BANJIR

Salam,

N3 banjir pulak yeaaa...............mentanglah kat kampung aku sekarang banjir, jadi aku kat sini resah gelisah, bukan apa........sebenarnya plan nak balik esok tapi tak tau lagi banjir surut ke tak, pakaian serba serbi dah ready, anak2 pun dah melompat2 nak main air, termasuk mamanya, hi hi..............seronok tau....

Nak tau tak musim banjir nilah orang pantai timur berpesta, semua pakat2 keluar nengok air sambil tu makan goreng pisang panas, best tau..........musim2 hujan ni asyik nak makan jer kan....lagi best kalau ada ubi rebus cicah kelapa dengan kopi panas, fuhhhhh............terangkattt....

Apa aku merepek ni haaa.............yang nyata ari ni aku masih kat KL lagi ni, aku nak balikkkk......
mintak2 esok jalan dah dibuka semula, rindu kat kampung, jeles tau nengok orang2 kat sana dok selak menyelak main air, kih kih........

Layan jerk kenangan banjir tahun lepas, nengoklah anak2 aku tu, dah jadi macam apa ntah, kalau dah berada kat kampung memang tak boleh nak kata apa dah, macam hal sukee hati dia jerk.

Suasana banjir tahun lepas kat rumah MIL di pasir mas.





Yang kat bawah ni depan rumah mak aku, ni jerk yang sempat di snap.

Harap2 aku dapat balik kampung sebelum raya ni, sedih ni tau.......................

Daaaaaaaaaaaa........................

4 comments:

  1. boleh balik ke akak raya haji kali ni ngan cuaca yg tak ok ni...??? harap2 boleh balik la kan..dpt akak beraya ngan kaum keluarga disana

    ReplyDelete
  2. kg akak banjir btl ha...sonok lak tgk bebudak main air

    ReplyDelete
  3. Berhati2 lek kg nnti kak..
    Tgk air banjir tu blh tahan dalamnya kan..
    Harap akak n famili gembira beraya di kg nnti yea..
    Take care akak ku..

    ReplyDelete
  4. Sonok bebudak main air yeh..
    Hati2 yer kak..

    Salam AidilAdha

    ReplyDelete