About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Thursday, November 12, 2009

SERUPA TAPI TAK SAMA

Salam,

Pada pagi yang indah ini apakata kita cuci2 mata dulu dengan himpunan mug kepunyaan aku yang sama coraknya cuma berlainan bentuk ajer.....

Taraaaaaaaaaaaaaaaa........................


Tiga mug yang kat atas tu adalah diantara mug yang aku guna hari2 kat dapur, dengan tamaknya aku rembat ketiga-tiga bentuk sekali, satu bentuk aku ambik 6 biji. mulanya tak tau nak pilih yang mana satu sebab semuanya aku berkenan, alih2 semua aku ambik.






Rembat kat KK Home Deco di nilai, barang kat situ murah2. Mug tu pun murah giler......nengok barang macam tak percaya pulak dengan reganya tu, nak tahu korang carilah sendiri yea..........

Aku dah biasa kat KK tu, kalau aku masuk jerk mesti jurujual yang ada kat situ menyapa aku sebab mereka dah biasa, sama jugalah dengan KK yang satu lagi tu sebab KK ada 2 cawangan kat situ. Asyik2 muka niiiiiiiii................jer yang datang, nasib mereka tak menyampah dengan aku ni. Baik sungguh adik2 kat situ siap tolong bawak bakul lagi tu, kih kih kih........................aku sajer nak pekenakan dia, alih2 dia kenakan aku, siap cakap lagi kalau tak penuh bakul ni tak boleh balik, ek....elehhhhhhhhhhhhhhh............setakat bakul kecik tu, 2 bakul pun tak cukup, kalau troli tu lainlah kan..................besar gedabak.

Oklah manyak keje nih, bye.............

Daaaaaaaaaaa......................

5 comments:

  1. akak..kita pon plan nak masuk rumah nnt nak membeli belah kat KK deco ni..ehehehe` cantik eh?

    ReplyDelete
  2. suka gak beli kat KK depan pertama...banyak gak pilihan..tapi berhabuk la...

    ReplyDelete
  3. NURMALA MAZLAN,
    Satu cadangan yang baik tu......selamat membeli belah dan selamat masuk umah baru ya.....hias cantik2 agar che Abang sukee dok kat rumah,he he....

    ReplyDelete
  4. Wah santekkk Kak..semua pun kita suke jga..

    ReplyDelete
  5. salam de sal...cantiklah mug2 tu!!!

    ReplyDelete