About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Thursday, November 5, 2009

LOCENG AYAM

Salam,

Hari ni nak tepek loceng ayam lak, sebenarnya loceng ni dah lama dah aku lihat dok tersenyum kat kedai dot dot dot tu dok melambai-lambai kat aku tapi selama ni aku buat2 tak nampak jerk,
sebab malas nak layan benda2 macam ni kan, tapi ari tu entah kenapa hati aku terpikat pulak, cepat2 aku suruh jurujual tu ambik dan dengan muke minta simpati aku tunjuk kat che Abang minta izinlah kan........che Abang ok jer......apa yang aku nak semuanya boleh ajaaaa.......

Korang bayangkan kalau masa tu che Abang cakap "takyahlah, buat membazir jerk" apa reaksi aku agaknya, maunya mokcik ni tersentak dan lu pikirlah sendirik, kih kih kih................

Masa nak bayar tu sempat lagi aku tanya, che Abang jawab "kalau nak ambik jer...." dia bisik kat aku nanti balik tak boleh tidur termimpi2 pulak.......dalam hati aku, ceehhhhh.......perli aku yea.....masa tu jurujual tersenyum memandang kami.

Inilah dia locengnya, reben tu aku bikin sendirik sebab talinya dah putus dikerjakan dak Aying.
sesuai ke tak.........lantaklahh..................



oklah yea aku stop kat sini dulu badan rasa seram sejuk jer, nak demam kottt..........kurang rehat sekarang ni, asyik dok buat keje jer....lepas jahit bikin coklat pulak, siapkan tempahan kawan anak2, sampai nak rehat pun tak sempat, hu hu....................

Malam ni nak tidur awai nak rehatkan badan.

Daaaaaaaaaaaaaaaa....................

2 comments: