About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Monday, November 23, 2009

ANUGERAH CEMERLANG LAGI

Salam,

Kali ni ke sekolah agama pulak, sambutan hari penyampaian hadiah untuk pelajar2 cemerlang diadakan pada hari jumaat ari tu.

Syukurlah kedua2 anak dara dan bujang aku ni dapat juga, cuma si Eam jerk yang tak dapat kali ni, takpelah usaha lagi ditahun akan datang, lagipun baru jer tahun satu masih banyak masa lagi kan.....................

Aifa dan Aidil dengan hadiah masing2

Aifa Amirah menerima hadiah bagi tempat pertama dalam kelas tahun 5.

Aidil Afizuddin mendapat hadiah bagi tempat ke tiga dalam kelas tahun 3

Sidang bergossip2 oleh ibu2 yang hadir, hi hi.....apa yang digossipkan pun tak tau.....tak sedar ada orang snap gambar pulak. Aku bawak bihun goreng jerk......sebab tak sempat, busy memanjang, ni pun luangkan masa kejap untuk memberi sokongan pada anak2.


Gambar kenangan bersama kawan setaman yang muda setahun dari aku, selalu datang tempah baju dan coklat kat rumah aku ni.

Di kesempatan ini aku nak ucapkan selamat menyambut Hari Raya Aidil Adha pada semua follower2 dan pengunjung2 blog aku ni, selamat balik kampung yea, esok aku balik kampung, itupun kalau air dah surut, kalau tak, beraya kat sinilah jawabnya, uwwaaaaaaaaaaaaaa...........

Nak kemas pakaian pulak, ok daaaaaaaaaaaaaa....................

1 comment:

  1. Selamat Hari Raya Adil Adha Kak Sal..
    Hati2 blik kg tue nnti yea..
    Kg akak pn memg kna banjir yea setiap thn..
    Cian kan org2 sblh pntai timur mnjelang hujung thn..
    Take care tau

    ReplyDelete