About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Sunday, November 8, 2009

MASAK-MASAK DI HARI MINGGU

Salam,

Hari ni aku terlebih rajin sikit, biasalah kan......hari minggu ni semua ada kat rumah dan aktiviti yang biasa anak2 adalah menonton, makan dan makan, kalau aku tak masak mereka nak makan apa kan.........aku ni kan ibu mithali, kih kih kih....................

inilah antara menu yang sempat aku masak, ikan bawal masak 3 rasa dan sayur campur tu jerk, ada sikit menu tambahan yang biasa2 tu malas pulak nak snap gambarnya.



Anak2 memang suka makan ikan 3 rasa ni tak kiralah ikan apa pun, kalau aku masak 3 rasa mesti diorang makan sampai licin.



Sayur campur ni adalah antara makanan kegemaran aku, kalau makan panas2 perhhhhhhh.......
che Abang lalu pun tak nampak. Aku makan begitu jerk dah kenyang tak payah makan dengan nasi.

Korang dah lunch ke belum??? kepada yang sedang lunch aku ucapkan selamat menjamu selera
dengan menu kegemaran masing2.

Daaaaaaaaaaa...................

4 comments:

  1. Amboi......rajin nya masak cuti2, kaktie hari ni masak maggi goreng ajes.No nasi2 ok....

    ReplyDelete
  2. lapo tgk sayur campur huhuhuhh..

    ReplyDelete
  3. Wahhhh..beshh nyer lauk2 nie..aduhh..lapor sudah perut nie.. dah la lum lunch lagiii.. huwaaaaa...

    ReplyDelete