Daisypath Anniversary Years Ticker

About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Tuesday, December 15, 2009

BERCUTI DAN BEREHAT DI KAMPUNG

Salam,

Apa khabar korang semua, dah lama aku tak jenguk blog, rindunyaaaaaaaaaaa...............pada
kawan2 dan pada blog aku nih. Apa khabar semuanya??........aku macam biasa laa.....baik2 ajer...

Rindu serindu-rindunya masa kat kampung ari tu tapi apakan daya tenet takdak, baru jer masuk 3 hari lepas, balik kampung nanti boleh la update blog segala.

Hari ni aku dah berada kat kl dah, balik semalam. Selama 3 minggu aku kat kampung rehatkan badan dan minda, rehat sepuas-puasnya kat rumah sendiri. Rasanya malas nak balik kl tapi apakan daya, aku punya tugas yang sedang menunggu.

Esok akan bermulalah tugas aku yang macam biasa tu la, menyiapkan tempahan coklat untuk customer baru di kelantan, lepas tu nak siapkan baju sekolah anak2 pulak, untuk tempahan langsir akan dibuka semula pada januari 2010 nanti.

Inilah suasana dalam cottage ku kat kampung, layan gambar dalam rumah dulu, nanti lain kali aku tepek suasana kat luar rumah pulak hocay.........welcome to Anjung Beradu cottage.




Aku tepek sikit jer dulu, deco kat rumah ni masih kurang sebab tak sempat nak mendeco, balik kejap2 jerk. Bila pindah sini nanti bolehlah nak mendeco-deco segala mengikut kemahuan aku, bila laaaa.................agaknya yeaaa............malas pulak aku nak pikir2, cakap topik lain pulak yea.

Aying sedang tidur dengan lenanya dalam buai, sukee sangat dia kalau balik kat rumah ni, tidur pun senang, bangun tidur terus jer main tak mengarut macam kat sini. Nengoklah tu, sambil makan roti pun boleh tertidur.

Sedang menunggu, ha ha ha ha ha.............................ala ciannyaa.......sampai tertidur, pengantin lelaki sedang menunggu pengantin perempuan di kamar, kih kih kih kih.........................pengantin perempuan jual mahal pulak, ampun bang........sajer jerk nak buat lawak, jangan mareee.........

Oklah, aku nak jalan2 rumah korang pulak, walaupun tak sempat tinggalkan jejak tapi aku tetap datang, tunggu yea....................

Daaaaaaaaaaaaa......................................

3 comments:

  1. santeknyee cotage kt kg tuh...amoi2..siap ade 'pengantin lelaki' tu..hahahah

    ReplyDelete
  2. cantik cotage sal kt kg..

    kelakar kty ..bab pengantin lelaki sdg menunggu tuh ..jgn biorkan pengantin lelaki menunggu terlalu lama..wakakkakaka..

    ReplyDelete
  3. Wah, gambar pengantin tu sangatlah tak boleh blah....hahhaha

    ReplyDelete