About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Monday, December 21, 2009

MENYESALNYAAAAA....................

Salam,

Pasu ni che Abang yang bagi sempena Anniversary yang ke-11 pada tahun 2004. Pada hari bersejarah tu terkezut beruk aku bila Che Abang siap call cakap lori datang bawa hadiah, kelakor bunyinya kan......memang betul la, lori datang antar dua pasang pasu.

Dua biji besar dan dua biji yang kecik lupa nak snap pulak, yang ni sama tinggi dengan aku yang kecik pulak paras dada aku.

Gembira usah ceritalah kan........sebab aku minat dengan pasu cina ni, tapiiii...................entah kenapa masa tu, aku jadi baik hati pulak memandangkan ruang tamu rumah aku tinggal masa tu kecik, jadi aku tak pikir panjang, terus jer tepon akak ipar suruh ambik 2 biji yang besar dan yang kecik.

Siap sewa lori lagi dari johor bawa balik ke kelantan, bila dah sampai kat rumah sendiri baru aku terfikir alangkah nyesalnya aku...............kalau ada boleh aku letak di kedua2 belah kiri kanan tangga dalam rumah aku tu, sekarang nyesal dah takde gunanya lagi sebab dah jadi milik orang.

Inilah satu2nya pasu besar kesayangan aku, walaupun che Abang tak kesah tapi aku rasa menyesal pulak, maafkan ayang, bukan ayang tak suka dan tak menghargai pemberian Abang, harap Abang mengerti yaa............


Pasu cina kesayangan aku

Bila aku pandang pasu ni kat rumah akak ipar aku, sayuu................jer rasa hati ini, rasa macam nak ambik balik pun ada, tapiii.....................tak mungkin ianya berlaku, hu hu.................

Takpelah...............aku reda..........dan bersyukur dengan apa yang ada, dah bukan rezeki akulah tu kan...............ayat nak pujuk hati sendirik, ha ha ha....................

Daaaaaaaa........................

p/s:Masa kecik si Eam selalu peluk pasu ni siap cakap mama, mama, mama........lagi, kelakor betul!!!! macamlah pasu ni mama dia, kih kih kih...........

2 comments:

  1. xpela kak sal...tu menunjukkan pasu itu bkn rezeki kak sal lagi..ikhlas kan aje pemberian itu..nnti Allah akn gantikan blik dgn yg lagi best...niat bersedekah..insyaAllah :)

    ReplyDelete