Daisypath Anniversary Years Ticker

About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Monday, October 12, 2009

OPEN HOUSE DR. K

Salam,

Selasa lepas aku ke open house pensyarah che Abang yang menetap di Bangi, Dr. Kamsiah namanya, orangnya manis dan peramah. Menunya malam tu soto, sate dan nasi impit kuah kacang.

Layan gambar jerlah, ini jerk gambar yang sempat aku snap kat rumah Dr. K tu.


Bersama adik2 pelajar UPM yang sama kelas dengan che Abang.




Bersama Dr. K, tuan rumah yang aku maksudkan tu.

Align Center
Kawan che Abang yang sama2 sambung belajar, che wan Radhi sedang melayan kerenah Aying.



Thanks Dr. K, tahun depan buat lagi erkk........hi hi.......

Daaaaaaaaaaaaaa.................

p/s: Malam tadi kat rumah aku ada buat mini open house, jemput jiran sebelah menyebelah ajer........tapi aku sungguh terkilan, dok sibuk melayan tetamu sampai semua kelupaan nak snap gambar segala, owhh..........kenapa boleh lupa nihh..........hurmm........gerammmmm......................

3 comments:

  1. sibuk memasak la tu..mana nak sempat ambik gambar...kena layan tetamu lagik..lupa segala

    ReplyDelete
  2. mamasyaza,
    Betul tu dik....kak sal masak sendiri jerk,pecah peluh dari pagi lagi,malam layan tetamu pulak,hilang ingatan jadiknya.

    ReplyDelete