Daisypath Anniversary Years Ticker

About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Thursday, September 17, 2009

KAD RAYA DARI KENGKAWAN

Salam,

Sekali lagi aku nak ucapkan selamat hari raya aidil fitri pada member2 semua, esok lepas sahur kami sekeluarga bertolak ke kampung, dengan ini n3 ni adalah yang last dari aku sebelum raya
lepas ni kita jumpa lagik erkk.................

Banyak keje yang nak diuruskan jadi di kesempatan ini aku tepek kad2 raya yang sempat aku ambik dari member2, yang tak sempat ambik tu jangan berkecil hati pulak yea......sesungguhnya masa tidak mengizinkan aku.







Kita jumpa lagik lepas raya okey............................

Daaaaaaaaaaaaaa.........................

2 comments:

  1. salam kak sal...

    selamat hari raya aidilfitri...maaf zahir batin ya kak..

    selamt berhari raya di kg

    ReplyDelete
  2. Selamat Harai Raya Kak sal..
    mGa ceria2 selalu d hari raya nnti..
    Mohon maaf kalau ada tkasar bahasa selama kita berchit chat d blog yea..
    Mga selamat d pjalanan pulang ke kg nnti

    ReplyDelete