About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Tuesday, September 15, 2009

SAAT-SAAT AKHIR

Salam,

Akhirnya siap jugak langsir ni walaupun ditempah pada saat akhir, dengan gigihnya aku menyiapkan semua ni. Aaaahhhh.............legaaaaa........dengan ini dah beres semuanya, tinggal lagi sarung kusyen yang aku punya jerk, ada 2 hari lagi nak balik raya kalau siap aku tepek ok.....kalau tak sempat aku tepek lepas raya nanti, hi hi..........

Ini kesian punya pasal la...... nasib siap, boleh tuannya buat raya. Taknak ambik pun malu mata kata orang sebab jiran kan.........kalau ikutkan hati memang dah tak larat sampai persediaan untuk sendiri tak sempat nak rancang, baru hari ni boleh buat sarung kusyen tu, tak tau siap ke tak ni.....nak kemas pakaian lagi, tak cukup tangan rasanya. Kalau ada sape2 yang terlebih tangan tu boleh pinjam takkk.....hahahahaha....................

Patternnya macam biasalah, ramai yang sukee corak ni......gambar kelabu asap pun lantaklah.....inilah langsir terpanjang yang pernah aku buat, layannnn.......................




Panjang ni tau...... dalam gambar nampak biasa pulak, jenuh aku nak menjahitnya.




Table runner yang besar gedabak sesuai dengan mejanya.



Meja bulat ni lawa sangat besar dari yang biasa, Semuanya nak corak sama jugak. Meriah laa.....raya tahun ni kan.........

Hari ni aku tak masak, nak berbuka kat bangi sambil tu nak shopping keperluan anak2 ada sikit2 lagik yang belum beres, harap hari ni beres semuanya dapatlah balik kampung dengan aman takyah susah2 nak beli kat sana.

Daaaaaaaaaa........................

2 comments:

  1. cantik ar kak sal yg first tue..cung bangat!

    ReplyDelete
  2. amboi akak sempat gak ambil tempahan utk jiran2....cute nyerr langsir tu...

    ReplyDelete