About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Friday, September 4, 2009

PUTIH PILIHAN HATI

Salam,

Balik kampung hari tu sempat jalan2 kedai emas kat KB, sajer cuci2 mata tapi tersambar pulak benda alah ni, ngelat betul!!! mulanya ingat nak beli untuk anak dara aku yang 2 orang tu jerk, pilih punya pilih, mama dia yang melebih2 pulak.

Dalam banyak2 yang kuning tu, putih juga yang aku sukee kenapa ntah. Bolehlah buat raya nanti, kih kih kih..........mokcik dah tak sabor nak raya ni mengalahkan anak2 pulak.

Sekarang untuk musim raya ni white gold mengadakan sale besar-besaran lagik tau, kalau beli 2 dapat potongan 50% atas satu barang tu, jimatlah kan........nasib niat aku nak 2 ari tu, jimat sikit duit aku, hik hik hik................

Hokni mokcik punyo......layannnnnnn............................



Kat bawah ni hok anak dara 2 orang tu, aku beli sama jerk untuk mereka, baru adil kan..........baju raya pun ada yang sama coraknya, mereka berdua beza setahun jerk umurnya, sekarang ni dah macam kembar pulak, sama saiz kakak dengan adik.

Sukee sangatlah tu dapat rantai baru, kecik2 dah pandai nak melaram ikut perangai sapaaaa...tuh.

Layannnnn......................



Sekadar nak sukee suki sajork, tak lebih dari itu. Dah nak raya ni korang dah buat biskut ke belum, aku ingat weekend ni nak pegi beli barang2 buat biskut pulak, berangan nak bikin sendirik tak tau sempat ke tak ni..........tolongggggggg....................

Daaaaaaaaaaaaaaa................................

4 comments:

  1. cantiknyer... xpernah lagi beli mas putih... berkenan la pulak....

    ReplyDelete
  2. Wahhh santekk Kak..bkenan yg akak li kan tuk ank2 tue..cntik jga kan..msti kiut jer dorang pki nnti

    ReplyDelete
  3. bekenan gak hok yg anok dare punye tu..

    ReplyDelete
  4. amboi cantiknya...yg ibu dan yang anak, semuanya cantik...saya belum penah beli lagi mas putih ni...

    ReplyDelete