About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Thursday, September 3, 2009

DARI INSAN TERSAYANG

Salam,

N3 hari ni adalah sambungan dari n3 yang semalam, dah katanya bersambung kan........harap korang tak jemu dengan aku yea......

Tiada niat ataupun unsur2 riak disini, sekadar mengabadikan kenangan aku sajork, inilah hadiah my Anniversary aku tahun ini 31 ogos 2009, biasak2 ajer sebab dah nak raya ni kena bajetlah kan........untuk raya ni pakaian anak2 pun dah abis ribu++.

Layan jerk apa yang ada kat dalam tu agaknya yea...........................


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa................................


Thanks Abang diatas hadiah itu, terharu rasanya kerana setiap tahun aku pasti mendapat kejutan dari insan tersayang, walau apapun pemberian Abang ayang terima dengan rasa syukur dan akan ayang kenang sampai bila2, ianya akan menjadi kenangan untuk kita berdua, ai lap u muuuaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..............

Untuk Abang terimalah belt yang tak seberapa itu dari ayang, ( tak sempat nak snap dah pakai pun..........hi hi).

Kat bawah ni juadah berbuka pada hari tu, aku merajinkan diri masak2 untuk kami sekeluarga dengan menu ntah apa2 dari aku, kih kih kih.....................

Layannnnnnnn...............................






Harap korang tak terliur yea.........bulan posa ni tau.................kena tahan nafsu dan banyak bersabar.

Daaaaaaaaaaa...............

8 comments:

  1. cantiknyer hadiah dr cik abe... anyway meriahnyer menu berbuka.... nampak sedap2 plak tu...

    ReplyDelete
  2. waaaaaa merelip leeee akak raya nnti yek...heheheheheh~!! cantik laaa kak earrings tuuu...

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Sayangku..
    Hadiah Itu Tidaklah Seberapa,Tidak Setimpal dengan Harga Pengorbananmu Mengandung..Melahir dan Membesarkan Anak-Anak kita..Ianya Tidak Dapat DiNilai Dengan Wang Ringgit..Emas Permata..Balasannya tiada di Dunia ini...Hanya Ada "DI SANA".
    Dalam Apa Keadaanpun, Abang tidak akan lupa tarikh penting dalam hidup kita..Abang akan cuba adakah hadiah walaupun sekuntum bunga atau sebuah kucupan sayang...Love You..

    ReplyDelete
  6. wah romantiknye! semoga semakin hari semakin sayang yer

    ReplyDelete
  7. Huh sungguh menusuk kalbu komen dr Cik Abg Akak kan..memg uols nie romantika d amour la Kak..hepi dgar akak bahagia..tahniah

    ReplyDelete
  8. amboi bestnya...setiap kali raya mesti dpt kezutannn.....semoga akak bahagia hingga akhir hayat..hingga anak cucu

    ReplyDelete