About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Thursday, September 10, 2009

TAMBAH KOLEKSI RAYA

Salam,

N3 kali ni sajer nak tepek koleksi raya yang baru aku rembat ya puan2, tapi ciput jew......pilih2 mana yang berkenan sajork.

Banyak sebenarnya yang berkenan tapi aku tapis dulu sebelum rembat, nak kena pikir dulu kat mana nak letak, sekarang ni koleksi yang tecik2 tu memang aku tak ambik walaupun berkenan sebabnya dah tak tau mana lagi nak letak kat rumah aku yang sekangkang kera ni.

Bekas tisu tu pun aku rasa tecik, tapi pikir2 raya ni berguna jugak ambik jerlah....tu pun ambik 2 jew, sudip pun ambik 2 jugak.

Layan jerlah.................................





Bekas butter ni chumel sangat, tapi aku rembat satu jew malas nak semakkan almari aku, sebijik pun takpe.......daripada takde baik ada tak gitu........



Plate ni shantek gak buat hidangan raya nanti, untuk puding ker..... kek ker.....ataupun nak letak camtu pun boleh.

itulah serba sedikit koleksi baru ku itew, ada lagik sebenarnya aku malas nak snap sebab aku dah masuk kotak nak bawa balik kampung raya nanti.

Daaaaaaaaaa.........................

9 comments:

  1. rumah kv takdak hiasan bagai kak, gerun ngan dina dok membuas tu. Huhu

    ReplyDelete
  2. yup betul cakap KV tu...umah daku pun tak hiasan sebegini indah...kang berkecai dibuatnya..gara2 adik berwrestling ngan abg n kakak..bahaya tu

    ReplyDelete
  3. sker pic rumah kak sal... tersusun rapi jer...

    ReplyDelete
  4. kv,
    cubalah kv,kadang2 anak2 ni bila dah biasa dia tak usik pun.mula2 tu memanglah,lama2 dia dah terbiasa dengan benda2 macam tu,cubalah yea.....

    ReplyDelete
  5. mamasyaza,
    tak cuba tak tahu dik,kak sal pun ada anak kecik,ramai pulak tu tapi alhamdulillah ok jew setakat ni,ada jugak kadang tu pecah tapi akak tak marah sebab dia tak sengaja nak wak camno kan......

    ReplyDelete
  6. neezareef,
    Tegar ker.....tak lah....beli yang berkenan jew...

    ReplyDelete
  7. cantek2 belaka ar sal..hajat tu nak gak kumpul..tp takde space nak simpan ..umah atty kecik ..

    ReplyDelete