About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Tuesday, June 2, 2009

HENBAG HENGLISH STYLE

Salam,

Semalam aku pegi kat dot..dot..dot lagi, jumpa henbag ni terus terpikat style henglish gitu murah giler, aku rembat satu jerk. Henbag murahan jerk, aku beli sebab berkenan tak tau lagi nak pakai bila dan di mana, cisssssssss.....................berlagak konon......memang pun.........tau takpe, hi hi....

Jalan2 lagi terjumpa pulak purse Anna sui tu style henglish jugak rembat satu lagi, yang ada tu pun tak penuh2 duitnya, hai.......................gilo ko apo sampai benda2 ni pun nak style tu jugak, ekekekeke..................

Tak kesahlah kan, bukannya mahal pun........ kalau ingatkan rege dia sampai aku jadi naik malu nak pakai, pui...pui...puiiiiiiiiiiii.......ada unsur2 riak disitu.

Anak2 aku pun dok gelak, nape mama beli henbag ni, siap nanya lagi berapa regenya, mahal ke murah kalau rosak yang sorang tu nak permata, sorang lagi nak besinya, cisssssssssss............che Abang aku pulak gelakkan aku, tuiiiiiiiii............banyak songeh pulak.

Nantilah ya........................korang gelak ya, raya ni aku nak beli B....atau G..... rasakan. nengoklah nanti. Siap ongkosnya ya bang......................

Layan jerk rupanya, cantikkkkkkkkkkkkk....................



Aku zoom dekat lagi supaya kowang nampak jelas ya...................



Purse Anna sui yang kat atas tu pun cantik banggat kan.....ada tiga pattern semuanya, aku berkenan yang ini. Kat dalamnya luas gak, rasanya sesuai untuk aku.

Daaaaaaaaaaaaaaaa.....

9 comments:

  1. Ala kak memg cntik punn..skrg memg trend ape beg2 Anna Sui memg byk jual kt JB pun byk..wat tkar2 pki kak..Tp tuk g function harusss li yg branded..haaa jga cik Abg rya nnti hehe..pe lg akak oder jerk huhu

    ReplyDelete
  2. amboi kak sal..matching ngn english style..
    anna sui purse tu mmg cun

    ReplyDelete
  3. weehooo..dasat btol..mmg fanatik henglish xleh bautpe la...ekek:D

    ReplyDelete
  4. tu la..kelmarin kita gi downtown tgk banyak purse anna sui..cantik2 semua..nak beli takut hubby bising sbb aritu baru bei wallet ngan beg..adoi!!!

    ReplyDelete
  5. mmg cantek pun purse anna sui tu sal..

    ReplyDelete
  6. tak sangka ekk akak, ingatkan sukakan brg hiasan henglish style..ropanya sampai ke handbag n purse...dasat tu...mmg fanatik...

    ReplyDelete
  7. lawa la...aku pun kalau jumpa aku beli...

    ReplyDelete
  8. hiks...dh byk kt psrn beg corak cam gitu...pompuan & shoping kak, mcm irama dan lagu...

    agaknyer, klu jumpa spender corak english gitu pun, kak sal sapu...hahahhah...fengsan che abe tu...

    ReplyDelete
  9. wah.. dasat aarrr akak kan, ala kak rega tak penting.. yg penting cantik dan sedap mata memandang.. memang sseessuuaaiii kak

    ReplyDelete